تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح جزئيات حضور وزير راه در كميسيون عمران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۹ق.ظ)
تشريح جزئيات حضور وزير راه در كميسيون عمران موج - وزير راه و شهرسازي با حضور در کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي به سوالات نمايندگان پاسخ گفت.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌نعمت چهاردولي گفت: محور سوالات سوال‌کنندگان از وزير راه و شهرسازي در جلسه امروز کميسيون عمران مجلس دو دسته بود. بخشي از سوالات مرتبط با مسکن؛ به‌ويژه مسکن مهر بود و بخش ديگري از سوالات مرتبط با حوزه حمل‌ونقل بود.
وي با بيان اين که با توجه به‌وقت جلسه تنها به سوالات عمومي و حوزه مسکن پرداخته شد، گفت: برخي از نمايندگان مجلس سوالات خود را حول محور مسکن مهر و دلايل افزايش قيمت و مشکلات زيرساختي آن مطرح کردند.
اين نماينده مردم در خانه ملت ادامه داد: عباس آخوندي پس از استماع سوالات نمايندگان پاسخ‌هاي مناسب و درخوري را ارائه کرد. وزير راه و شهرسازي علت افزايش قيمت مسکن مهر را مرتبط به تصميمات دولت گذشته دانست و تأکيد کرد که متأسفانه در دولت قبل بخشي از آورده‌هاي مردمي صرف زيرساخت‌ها شد که همين امر بر قيمت مسکن مهر در پرديس افزود.
آخوندي همچنين تأکيد کرد که دولت يازدهم با وجود مشکلات بودجه‌اي، تسهيلات مسکن مهر را افزايش داد تا مردم در تنگنا قرار نگيرند. ضمن اين که دولت تلاش فراواني در حل مشکلات زيرساختي مسکن مهر دارد.
وي اضافه کرد: ساير نمايندگان کميسيون عمران نيز سوالات خود را مطرح کردند که از پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازي قانع شدند.
چهاردولي با بيان اين که اعضاي کميسيون عمران از پاسخ‌ها و عملکرد آخوندي رضايت دارند و مخالف استيضاح هستند، افزود: سوالات باقيمانده؛ به‌ ويژه در حوزه حمل‌ونقل در جلسه ديگري با حضور وزير راه و شهرسازي مطرح خواهد شد.
منصور آرامي ديگر نماينده مجلس نيز درباره اين جلسه گفت: نمايندگان استيضاح‌کننده وزير راه و شهرسازي با حضور در جلسه امروز کميسيون عمران سوالات متعددي در خصوص وضعيت راه‌هاي مواصلاتي، راه‌هاي روستايي، صنعت هوايي، وضعيت خط آهن و مسائل مرتبط با حوزه راه و شهرسازي از وزير راه و شهرسازي پرسيدند که وقت امروز جلسه کميسيون تماما به اين مساله اختصاص يافت.
نماينده مردم بندرعباس خاطرنشان کرد: به دليل تعدد محور سوالات تعداد زيادي از سوالات باقي ماند که قرار شد در جلسه آينده استيضاح‌کنندگان با وزير راه و شهرسازي مطرح تا پاسخ‌هاي آخوندي استماع شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن