تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميزبان نوزدهمين دوره سمينار دانشجويان داروسازي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
شيراز؛ ميزبان نوزدهمين دوره سمينار دانشجويان داروسازي ايران موج - در اين سمينار که با هدف معرفي و مبادله آخرين دستاوردهاي علمي، پژوهشي و صنفي رشته داروسازي شکل گرفته است، دانشجويان اين رشته به بحث و تبادل نظر در مورد موضوع‌هاي مختلف داروسازي و ارائه مقالات علمي و صنفي خود در اين زمينه مي‌پردازند.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا برزگر، دبير نوزدهمين سمينار دانشجويان داروسازي کشور، در خصوص روند ارسال خلاصه مقالات به اين سمينار اعلام کرد: مرحله دريافت خلاصه مقالات اين سمينار از تاريخ 15 ارديبهشت تا 31 تير صورت گرفت که در اين مرحله بيش از يک هزار و 500 نفر از دانشجويان داروسازي کشور در سايت رسمي سمينار نام نويسي کردند که از اين تعداد در حدود 950 خلاصه مقاله ارسال شد.
وي ادامه داد: از مجموع مقاله‌ها حدود 100 مقاله مربوط به دانشجويان تحصيلات تکميلي و 850 مقاله مربوط به دوره دکتري عمومي داروسازي است که اين تعداد در نوع خود کم نظير است.
برزگر ضمن ابراز مسرت از استقبال دانشجويان داروسازي کشور از سمينار نوزدهم به ميزباني دانشگاه علوم پزشکي شيراز افزود: در اين دوره از سمينار علاوه بر داوري مقالات از سوي بيش از 200 نفر از اساتيد داروسازي کشور، براي نخستين بار از داور دانشجويي نيز استفاده شده است که اين گروه با گذراندن کارگاه‌هاي مربوط به داوري مقالات، مورد ارزيابي و گزينش قرار گرفته‌اند.
وي با بيان اين که زمان اعلام پذيرفته شدگان نهايي شرکت در سمينار دانشجويان داروسازي اواخر مرداد و ثبت نام شرکت کنندگان اوايل شهريور خواهد بود، گفت: علاقه مندان به کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت دبيرخانه سمينار نوزدهم به نشاني www.ipss.ir مراجعه نمايند.
دانشکده داروسازي شيراز در تاريخ 14 تا 17 مهر سال جاري ميزبان دانشجويان و دانش آموختگان رشته داروسازي از سراسر کشور خواهد بود و گفتني است اين دانشکده، پيش از اين نيز در سال‌هاي 1376 و 1384 ميزبان چهارمين و يازدهمين دوره سمينار دانشجويان داروسازي کشور بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن