تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821127664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیباترین لبخند های هالیوودی را بشناسید + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: زنان و دخترانی که چال گونه دارند معمولا به عنوان افرادی جذاب و اغواکننده و مردانی که چال گونه دارند هم به عنوان افرادی با نمک، جذاب و خوش تیپ شناخته می شوند.
با بررسی جستجوهایی که در اینترنت صورت می گیرد مشخص شده است که هنرپیشگان زن و ستارگانی که چال گونه دارند بیشتر از دیگر زنان معروف دیگر مورد جستجو قرار گرفته اند. بر اساس نتایج این بررسی هنرپیشه هایی مانند آنجلینا جولی و یا جولیا رابرتز به دلیل داشتن چال گونه و جذابیت ناشی از آن، توسط کاربران وب بیشتر دنبال شده اند. چال گونه همیشه به عنوان یک ویژگی در زیبایی زنانه مورد ستایش قرار گرفته است. 


از میان هنرپیشگان و ستارگانی که چال گونه جذابیت آنها را دو چندان کرده است می توان از آنجلینا جولی ، جنیفر گارنر ، جولیا رابرتز ، داکوتا فانینگ ، شریل کول ، کامرون دیاز ، کرنستر دانسر، کیت میدلسون ، هیلاری داف نام برد.


 
افرادی که تمایل به داشتن این نشانه زیبایی و جذابیت روی گونه خود دارند، می توانند با یک جراحی بسیار ساده صاحب چال گونه شوند. بنا به گفته دکتر محمد علی اکبری، جراح و متخصص زیبایی از آمریکا ، برای این جراحی چال گونه از بی حسی موضعی استفاده می شود. محل چال توسط جراح روی صورت فرد متقاضی علامت گذاری شده و با مشاوره بین جراح و فرد متقاضی ، محل نهایی تائید می شود. سپس در کلینیک یا مطب جراح ، سوراخ کوچکی در داخل دهان به سمت گونه ایجاد می شود و با کاری که جراح روی عضله مذکور از داخل دهان انجام می دهد چال گونه ایجاد می شود. سوراخ ایجاد شده در داخل دهان با بخیه های بسیار ریز که اکثرا جذبی است بسته می شود و فرد متقاضی بعد از مدت کوتاهی به راحتی می تواند تمام فعالیت های طبیعی دهان و صورت را داشته باشد. نکته مثبت این جراحی در آن است که تمام کار از داخل دهان انجام می شود و به هیچ وجه بیرون و ناحیه صورت اثری از جراحی وجود ندارد. این جراحی حدودا 20 دقیقه طول می شکد.


 
معمولاً بیمار پس از عمل جراحی با کمترین مقدار ورم در ناحیه صورت مواجه می شود و مراقبت های پس از این عمل جراحی مشابه خود عمل ساده و غیر پیچیده است. در این حالت مراقبت های لازم معمولاً شامل دهان شویه منظم با محلول ضد عفونی و استفاده از آنتی بیوتیک است. پس از چند مدت کوتاهی متوجه تغییر ظاهر گونه خود خواهید شد و چال یا شکاف گونه شما در زمان لبخند زدن نمایان می شود و احساس خواهید کرد که با این ویژگی متولد شده اید.
منبع : کلینیک زیبایی رز



چهارشنبه 28 مرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن