تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820194324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت‌هاي کاري وزارتخانه نفت به‌خوبي ترسيم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۴:۴۹ق.ظ)
اولويت‌هاي کاري وزارتخانه نفت به‌خوبي ترسيم شده است موج - عضو هيأت‌رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس، عملکرد وزارت نفت طي دو سال گذشته را مطلوب دانست و گفت: اولويت‌هاي کاري اين وزارتخانه به‌خوبي ترسيم شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيم زارع، عضو هيأت‌رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس، با اشاره به حضور ديروز (سه شنبه، ۲۷ مرداد) وزير نفت در صحن مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: زنگنه مديري اجرايي و عملياتي است و طي اين دو سال؛ به ويژه در حوزه داخلي، فعاليت‌هاي مؤثري را انجام داده است.
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس افزود: عملکرد وزير نفت مطلوب و بر اساس برنامه‌هاست. به عنوان مثال تلاش‌هاي وزارت نفت؛ به‌خصوص در حوزه گازرساني در مناطق سردسير چشمگير بوده است.
وي افزود: اين که وزارت نفت اولويت‌هاي حوزه نفت و گاز را مشخص مي‌کند صحيح است به‌طور حتم بايد اختيار اولويت‌بندي را به خود وزارت نفت داد و مجلس هم وظيفه‌اش نظارت مبتني بر علم است.
سخنگوي کميسيون اقتصاد، با بيان اين که سوال پرسيدن از وزيران دولت حق نمايندگان است، افزود: وزير نفت از جمله وزيران پرکار دولت يازدهم محسوب مي‌شود.
وي با اشاره اهميت برداشت از ميدان‌هاي مشترک نفت و گاز گفت: هم اکنون برداشت از اين ميدان‌هاي مشترک، اولويت وزارت نفت است، اما؛ بايد توجه کرد مهندس زنگنه زماني به وزارت نفت برگشت که برداشت از ميدان‌هاي مشترک وضع مناسب و متناسبي نداشت.
عضو کميسيون اقتصادي خواستار در اولويت قرار گرفتن برداشت از ميدان‌هاي مشترک در برنامه ششم توسعه شد و افزود: بنده در برنامه‌هاي وزير نفت دغدغه برداشت بيشتر از ميدان‌هاي مشترک را مشاهده کرده‌ام.
وزير نفت پيش از ظهر ديروز با حضور در صحن مجلس به سوال ملي نادر قاضي پور پاسخ داد و نماينده سؤال‌کننده نيز از توضيحات زنگنه قانع شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن