تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810412040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد نوری: نباید به کفشگری حمله می کردند/سرمربی مسیمیر گفت کاپیتان اول من تو هستی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


محمد نوری: نباید به کفشگری حمله می کردند/سرمربی مسیمیر گفت کاپیتان اول من تو هستی ورزش > لیگ برتر - کاپیتان پیشین پرسپولیس در تیم جدید خود هم کاپیتان است.

خبرورزشی نوشت: محمد نوری کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس این روزها به همراه مسیمیر قطر در اردوی اسلوونی به سر می‌برد. جالب آنکه بازوبند کاپیتانی تیم قطری هم به محمد نوری رسیده و ظاهراً همه چیز بر وفق مراد شماره 14 است. دیروز دقایقی با او گپ زدیم که در ادامه می‌توانید ماحصل آن را در قالب مصاحبه بخوانید. ابتدا به ساكن از اردوي اسلووني براي ما بگو.
شرايط خيلي خوب است. اينجا امكانات مناسبي وجود دارد و يك بازي دوستانه انجام داديم كه 2 بر يك برديم. اتفاقاً يكي از گل‌ها را هم من زدم. دو بازي دوستانه ديگر هم قرار است در اسلووني انجام دهيم البته پس از بازگشت به قطر، به احتمال فراوان در يك ديدار تداركاتي به مصاف السد خواهيم رفت. چه جالب! تيم ژاوي ستاره سابق بارسلونا؟
بله، ژاوي هرناندز بازيكن بزرگي است كه چندين قهرماني در لاليگا، ليگ قهرمانان اروپا، سوپرجام و... دارد. باعث افتخار است كه جلوي اين ستاره بازي كنم. شنيديم ژاوي الگوي تو بوده است.
ژاوي الگوي من بوده است. او آمار پاس بالايي دارد و 90 درصد پاس‌هايش سالم است. توپ را به راحتي از دست نمي‌دهد و بازي مقابل او مي‌تواند خاطره‌انگيز باشد. ظاهراً بازوبند كاپيتاني مسيمير هم به تو رسيده است.
سرمربي كروات مسيمير جلوي جمع گفت محمد نوري كاپيتان اول من است البته اين تصميم با واكنش مثبت ساير بازيكنان همراه شد. به هر حال پرسپوليس تيم شناخته شده‌اي است و همه اينجا مي‌دانند كاپيتان اين تيم بزرگ بودم، به همين خاطر خيلي به من لطف دارند. اينكه مربي تو را قبول داشته باشد، اتفاق خوبي است، نيست؟
چرا، سرمربي مسيمير علاقه خاصي به بازي‌ام دارد و همين مسئله كمك مي‌كند با اعتماد به نفس بالاتري در تيم قطري توپ بزنم. پس از بازي با سپاهان اصفهان، خيلي‌ها به مهرداد كفشگري بابت بستن بازوبند كاپيتاني حمله كردند؛ نظري در اين رابطه نداري؟
حاشيه هميشه براي پرسپوليس وجود داشته و باز هم به وجود خواهد آمد، بحث بازوبند هم چيز جديدي نيست. حالا يك بازي هادي، رضا و محسن نبودند و اين بازوبند به مهرداد كفشگري رسيد. او سه سال سابقه بازي در پرسپوليس را دارد و آن روز از همه باسابقه‌تر بوده است. نبايد به مهرداد حمله مي‌شد و من از شنيدن اين خبر خيلي متأثر شدم. اشتباهات فردي در پرسپوليس بيداد مي‌كند؛ دليل آن چيست؟
فصل گذشته هم ما از اين ناحيه ضربه خورديم. پرسپوليس تيم بزرگي است كه بازي در آن واقعاً سخت است. فشار هوادار، رسانه‌ها و توقعات كادر فني، همه و همه باعث مي‌شود استرس زيادي به بازيكن وارد شود. شايد يكي از دلايل اصلي اشتباهات فردي پرسپوليس در ليگ چهاردهم و پانزدهم، همين مسئله بوده است. انصافاً پرسپوليس مقابل سپاهان در حد انتظار ظاهر شد؟
پرسپوليس در فاز تهاجمي برابر حريف عالي بود. مهاجمان پرسپوليس هر كاري دلشان خواست، انجام دادند و فوق‌العاده كار كردند. به نظرم مشكل اين تيم در فاز دفاعي است. ان‌شاءا... به زودي اين مشكل هم مرتفع خواهد شد. خبر داري كه شماره 14 تو به جري بنتسون هندوراسي رسيده است؟
شماره 14 پرسپوليس كه مال من نيست. خيلي‌ها از من بزرگ‌تر اين شماره را در پرسپوليس پوشيدند و بعد از من هم خواهند پوشيد. اميدوارم اين مهاجم هندوراسي هم در پرسپوليس موفق باشد. هرچند اين تيم در فاز تهاجمي مشكل چنداني ندارد. اگر تو جاي برانكو بودي، سيدجلال حسيني را رد مي‌كردي تا لوكا ماريچ را جذب كني؟
من نمي‌توانم در اين ارتباط نظر بدهم! الان كه ديگر در پرسپوليس نيستي، چرا با احتياط حرف مي‌زني؟
ببينيد، برانكو 4 ماه مربي من بوده است. به او اعتقاد و اعتماد كامل دارم و مي‌دانم يك مربي حرفه‌اي است و مي‌داند چه تصميمي بگيرد. به جرأت مي‌گويم برانكو مي‌تواند پرسپوليس را به جايگاه خودش برساند. راستي در قطر هم قرار است پس از گلزني با بازوبند كاپيتاني شادي كني؟
نه، شادي با بازوبند فقط مخصوص پرسپوليس است. ان‌شاءا... اگر اين افتخار نصيب من شد كه به پرسپوليس برگردم، پس از گلزني همان شادي معروف را به اجرا خواهم گذاشت.   256 41

کلید واژه ها: محمد نوری - باشگاه پرسپولیس -




سه شنبه 27 مرداد 1394 - 20:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن