تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی فنی با توپ رسمی لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آشنایی فنی با توپ رسمی لیگ برتر




توپ رسمی لیگ برتر خلیج فارس فصل 95-94 تولیدی شرکت Uhlsport آلمان با گواهی نامه جدید فیفا به عنوان توپ انحصاری مسابقات و تمرینات تیم‌ها قبلا معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.





خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ،برخی از مشخصات فنی توپ فوق به شرح زیر است:

این توپ ترکیب رنگ منحصر به فرد و مخصوص با ساختار 32 تکه دارد، از لایه صد در صد لاتکس در این توپ استفاده شده است که حالت ارتجاعی توپ را تضمین کرده و قابلیت بالای نگهداری هوا در توپ را حفظ می‌کند.

گفتنی است توپ فوق دارای  گواهی نامه رسمی از فیفا بوده و با توجه به تراکم بالای PU (پلی اورتان)  مقاوم در برابر ساییدگی است و با داشتن لایه فوم سرعتی که با پلی استر چند لایه و پوشش لاتکس طبیعی ترکیب شده است باعث می شود که شاهد فوتبال جذاب و منحصر به فردی باشیم.

لازم به ذکر است ساختار پنل‌های توپ از حالت کروی بالایی برخوردار بوده که این ویژگی باعث می‌شود استواری و استحکام توپ به حداکثر برسد و همچنین موجب می شود مشخصه های پرشی و پرتابی توپ افزایش پیدا کند.






تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن