تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن ازدواج 110 زوج جوان در دهه کرامت برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۱۴ب.ظ)
جشن ازدواج 110 زوج جوان در دهه کرامت برگزار خواهد شد موج - قم - مدير روابط عمومي بهزيستي قم گفت: همزمان با شروع دهه کرامت مراسم پيوند آسماني ۱۱۰ زوج جوان قمي با حضور مسوولان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير روابط عمومي بهزيستي قم گفت: همزمان با شروع دهه کرامت مراسم پيوند آسماني ۱۱۰ زوج جوان قمي با حضور مسوولان در ساختمان شهرداري مرکزي برگزار خواهد شد.
وي گفت: گراميداشت دهه کرامت و پيروي از الگو و سيره زندگي اهل بيت (ع) و انتقال روش زندگي معصومين به نسل جوان از سفارشات دين مبين اسلام است که قناعت، دوري از اشرافي گري و تجمل گرايي، سخت نگرفتن بر همديگر، ملاک قرار دادن معيارها و خصوصيات معنوي و ديني و اخلاقي، مهريه پايين، بنا کردن زندگي بر پايه محبت و عشق واقعي از روي شناخت و حجب و حيا از جمله اين سفارشات است.
محمد عباسيان افزود: جشن ازدواج اين قشر از جامعه که با عدم بضاعت مالي روبرو مي باشند بسيار جذاب و قابل تامل براي افراديست که در مراسمات ازدواجشان تجمل گرائي و اسراف را نهادينه مي کنند و خصوصيات معنوي و اخلاقي را به دست فراموشي مي سپارند و نمي خواهند باور کنند که ازدواج بدون تجملات و اسراف هم شدنيست و ما بر آنيم که با حمايت خيرين و نيکوکاران اين گونه مراسمات را هر چه بهتر برگزار نماييم.
وي افزود: از ديدگاه اسلام، ماهيت ازدواج يک قرارداد و پيمان با شرايطي ويژه است و بسيار پسنديده و مطلوب است و از منظر فقه اسلامي، عملي مستحب و چه بسا مستحب موکد و در برخي موارد واجب شمرده مي‌شود. عفت و حيا از جمله اين صفات مي‌باشند که يکي از راه‌هاي تأمين اين صفات و سجايا ازدواج است. اسلام با تشريع ازدواج، مسير رسيدن به عفت و حيا را هموار مي‌سازد بدين صورت که ازدواج را بهترين و طبيعي‌ترين راه تأمين نيازهاي جنسي معرفي مي‌کند.
عباسيان در پايان، ضمن قدرداني از برگزار کنندگان اين جشن آسماني، افزود: مراسم ازدواج 110 زوج عزيز در روز پنج شنبه 29 مرداد بعد از نماز مغرب و عشاء، با حمايت موسسه خيريه حضرت اباالفضل (ع) و با همکاري اداره کل بهزيستي قم و شهرداري قم در ساختمان مرکزي شهرداري برگزار خواهد شد که بنا داريم به هر زوجي مبلغي هديه نقدي و يک وام قرض الحسنه ده ميليون ريالي به همراه مقداري از لوازم جهزيه اهدا نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن