تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضاييان: اي كاش كساني كه من را آناليز مي‌كنند فوتبال را متوجه مي‌شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۵ب.ظ)
مهرداد كاپيتان نمي‌شد لابد بايد از بيرون يك نفر را انتخاب مي‌كرديم؛ رضاييان: اي كاش كساني كه من را آناليز مي‌كنند فوتبال را متوجه مي‌شدند موج-گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، مدافع راست پرسپوليس معتقد است تيمش در سه بازي گذشته و به خصوص مقابل سپاهان نتيجه را فني واگذار نكرده و جدا از مباحث داوري، اشتباهات فردي عامل اصلي عدم نتيجه‌گيري آن ها بوده است. رامين رضاييان كه از كار برخي سايت‌ها بابت آناليز اشتباه عملكردش ناراحت است معتقد است پرسپوليس به زودي به روزهاي خوبش بر مي‌گردد و همه در تلاش هستند تا از بازي با ذوب‌آهن اين كار را آغاز كنند.
شرايط پرسپوليس اين روزها كه در قعر جدول قرار گرفته در آستانه بازي با ذوب‌آهن چطور است؟‌
ما شرايط سختي را تا به اينجاي كار داشتيم و ان‌شاء‌ا... از اين هفته تمام تلاش‌خودمان را مي‌كنيم تا 3 امتياز را بگيريم. مقابل ذوب‌آهني بازي داريم كه تيم با شخصيتي است و يك مربي فهيم و پرسپوليسي به اسم گل‌محمدي دارد. اميدوارم در اين بازي و مقابل ديدگان هواداران بتوانيم به پيروزي برسيم و دلخوري‌هاي به‌وجود آمده برطرف شود.
جداي انتقادهايي كه تيم را خوب نمي‌بينند برخي‌ها معتقدند پرسپوليس خوب بازي مي‌كند و اشتباهات فردي باعث شده تا اينجاي كار تيم نتيجه نگيرد؟
دقيقا همين‌طور است. ما بيشتر گل‌هايي كه خورديم و امتياز به حريف داديم روي اشتباه خودمان بوده است. در كنار اين مساله داوري هم نقش داشته و اين را هم بگذاريد روي بدشانسي ما كه مقابل تيم‌هايي قرار گرفتيم كه چند هفته در شهر خودشان براساس قرعه ميزبان هستند. نمي‌خواهم بهانه بياورم و تلاش مي‌كنيم تا از اين بازي، پرسپوليس بتواند نتايج لازم را بگيرد.
پس تو هم قبول داري كه باخت پرسپوليس برابر سپاهان فني نبود؟
دقيقا. شما بازي را اگر يك بار ديگر ببينيد متوجه مي‌شويد كه گل‌هايي كه ما خورديم آن‌هم در حالي كه دو بر يك جلو بوديم كاملا روي اشتباهات فردي بود. اومانيا روي گل دوم آمد توپ را بزند كه توپ بلند شد و بعد از برخورد به پايش وارد دروازه ما شد. سپاهان تيم قوي و خوبي است اما ما مقابل اين تيم تاكتيكي نباختيم. الان خيلي‌ها به سيستم برانكو ايراد مي‌گيرند و معتقدند بازيكنان نمي‌توانند با سيستم مورد علاقه او هماهنگ شود اما اصلا اين‌طور نيست چون جداي اين كه همه بازيكنان به سيستم او احترام مي‌گذارند در ادامه خواهيد ديد كه با هماهنگي بيشتر عملكردمان بهتر از اين هم مي‌شود.
به نظرت در كار كردن با جوانان كه برانكو آن را قمار خودش در پرسپوليس دانسته، اين مربي مي‌تواند به موفقيت برسد؟
پرسپوليس امسال تلفيقي از جوانان و باتجربه‌هاست كه حسابي شخصيت تيم را متحول كرده است. به اميد خدا با اين دو خصيصه به راحتي مي‌توانيم در ادامه ليگ نتايج دلخواه را به دست بياوريم و دل هواداران را شاد كنيم.
بعد از بازي با سپاهان يك مقدار نسبت به انتقادهايي كه به خودت شده بود بابت فضاي خالي پشت سرت هنگام حمله‌ها گله‌مند بودي...
يكي از سايت‌ها آناليزي كرده بود كه كاملا اشتباه بود. كاري به تحليل آن ها ندارم اما اي‌كاش در آناليزي كه مي‌كردند همه جوانب را در نظر مي‌گرفتند و نشان مي‌دادند كه فوتبال را متوجه مي‌شوند. وقتي دفاع چه در سمت راست و چه در سمت چپ حمله مي‌كند پشت او خالي مي‌ماند و اين وظيفه ديگر بازيكنان است كه اين فضا را پوشش دهند. در بازي با سپاهان در چند مرحله كه در حمله شركت كردم ديدم پشت خالي مي‌ماند و همين باعث شد كه ديگر جلو نروم. به هرحال ما احتياج به هماهنگي داريم و بازي به بازي بهتر خواهيم شد. در كل دنيا وقتي دفاع‌هاي كناري با سرعت به حمله اضافه مي‌شوند وظيفه دفاع‌هاي آخر است كه پوشش دهند. حمله مدافعان كناري كه از عقب اضافه مي‌شوند تعيين كننده است و حضور آنها باعث مي‌شود تا مدافعان حريف نتوانند جلوي قدرت هجومي تيم را بگيرند. با اين حال جاي نگراني نيست و در ادامه و در بازي‌هاي بعدي قطعا اين نقيصه برطرف مي‌شود.
در هر بازي پرسپوليس يك بازيكن سوژه مي‌شود. اين بار بعد از خالقي‌فر نوبت به مهرداد كفشگري رسيد كه اشتباه او به عنوان كاپيتان تيم كه منجر به گل شد او را حسابي مورد هجمه منتقدان و پيشكسوتان قرار دهد؟
همه پيشكسوتان پرسپوليس براي من عزيز هستند و نظرشان قابل احترام است. با اين حال واقعا بايد يك نفر را از بيرون مي‌آوردند و كاپيتان مي‌كردند يا با نبودن هادي نورزي كه محروم بود محسن بنگر كه روي نيمكت مي‌نشست را كاپيتان مي‌كردند. مهرداد به نظر من به عنوان يك رهبر توانست عملكرد خوبي داشته باشد حالا اشتباهي انجام داده كه شايد براي هر بازيكني اتفاق بيفتد و اين از بدشانسي او بود كه همزمان با كاپيتاني‌اش اين اشتباه را كرد. شك نكنيد مهرداد با روحيه خوب در حال تمرين است تا كارش را در بازي با ذوب‌آهن جبران كند و يك استارت قوي بزند.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن