تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805731227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منصوریان: یک سال و ۲ ماه پیش آرزوی مربیگری نفت را داشتم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: منصوریان: یک سال و ۲ ماه پیش آرزوی مربیگری نفت را داشتم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: جایگاهی که در آن قرار داریم در شأن تیم نفت نیست و باید هر چه زودتر به بالای جدول برگردیم.
به گزارش نامه نيوز ، علیرضا منصوریان در نشست خبری دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی اظهارداشت: بازی بسیار مشکلی مقابل حریف شمالی خود پیش رو داریم. ملوان دو برد خوب در شروع لیگ کسب کرده و در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول رقابت‌های لیگ دارد. این در حالی است که ما از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم و من در این مورد از شرایط تیمم راضی نیستم.
وی افزود: ما شاید در این سه بازی از نظر فنی نسبتاً خوب عمل کرده باشیم اما جایگاهی که در آن قرار داریم در شأن تیم نفت نیست و باید هر چه زودتر به بالای جدول برگردیم.
منصوریان درباره شناختش از تیم ملوان نیز یادآور شد: من شخصاً برای اینکه شناخت کاملی از تیم ملوان داشته باشیم سه بازی اخیر این تیم را به دقت مشاهده کردم و به جرأت می‌گویم که بیش از 12 ساعت برای این مسئله وقت گذاشتم تا بازیکنانم با شناخت کامل و هوش بالا به مصاف تیم ملوان بروند. هدف ما این است که قبل از بازی الاهلی نتیجه خوبی مقابل ملوان کسب کنیم تا با روحیه خوبی به مصاف حریف اماراتی خود برویم.
وی درباره نهایی شدن قراردادش با باشگاه نفت تهران و همچنین اضافه کردن چند متمم به آن نیز گفت: بحث اضافه کردن متمم به قرارداد نبود. من همان زمان که بحث ماندن یا نماندنم در تیم نفت تهران بود اعلام کردم همه جوره با مسئولان باشگاه نفت راحت هستم و به دنبال اضافه کردم متممی به قراردادم نیستم. انشاءالله وقتی قرارداد نهایی را با باشگاه امضا کردم در یکی از کنفرانس‌هایم در خصوص تمام بندهای آن صحبت خواهم کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: صحبت‌هایی که من دیروز با مسئولان باشگاه داشتم در خصوص متمم قرارداد نبود بلکه مسائل دیگری در این خصوص مطرح شد. ما در شرایط سختی قرار داریم و باید در رقابت‌های مهمی شرکت کنیم از این رو باید مسئولان باشگاه منابعی را برای تیم تأمین کنند. جلسه دیروز پیرامون همین مسئله بود و صحبت در مورد متمم قرارداد به صورت جزئی بود.
وی تأکید کرد: من هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که یک سال و دو ماه پیش وقتی آرزوی سرمربیگری نفت را داشتم مسئولان این باشگاه به من اعتماد کردند و امروز با تمام وجود در خدمت این تیم هستم و هیچ وقت دنبال اضافه کردن متممی به قراردادم نبودم. باشگاه نفت بعد از استقلال خانه دوم من محسوب می‌شود.
منصوریان درباره اینکه گفته می‌شود قبل از شروع فصل برای ادامه مربیگری در نفت تهران شرط و شروطی برای مسئولان باشگاه گذاشته بود، تصریح کرد: نه، بحث این مسائل نبود. ما آن زمان جلساتی برگزار کردیم که برای برنامه‌ریزی چهار سال آینده تیم بود. من برنامه چهار ساله تا سال 97 برای تیم داشتم و هیچ وقت برای هیئت مدیره شرط و شروطی نگذاشتم. صحبت‌های ما در خصوص مسائل مربوط به بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تدارکات و... بود. شما فقط مرا در نظر نگیرید. اگر تیم نفت چنین نتایجی کسب می‌کند عوامل بسیاری پشت این موفقیت هستند که وظیفه من است از تمام حق و حقوق آنها دفاع کرده و بعد به خودم فکر کنم.
وی در واکنش به این مسئله که وزیر ورزش به مسائل داوری لیگ ورود کرده است، گفت: من اعتقاد دارم نباید نسب به مسائل داوری خیلی ریز شویم. باید به قداست داوری احترام گذاشت. نمی‌دانم چرا وزیر در بحث داوری ورود کرده و اطلاعاتی هم در این مورد ندارم اما اعتقادم این است که نباید با فغانی با آن شکل رفتار می‌شد. ما مربیان درست است که بعضاً 90 دقیقه در کنار زمین حرص و جوش می‌خوریم، اما همیشه به داور احترام می‌گذاریم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: اعتقاد من این است که در این زمینه باید به شکل بوندس‌لیگا و فوتبال اروپا عمل کنیم. فکر می‌کنم فوتبال ما در حق فغانی جفا کرد و بابت اتفاقات بازی نفت - تراکتورسازی برخورد خوبی با او نشد. ما باید احترام داوران خود را نگه داریم و به کمیته داوران و دپارتمان داوران احترام بگذاریم. اشتباهات داوری در هر بازی وجود دارد، اما نباید به شکلی عمل شود که درصد جزیی را به کلیت تبدیل کنیم.
منصوریان در این باره خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم داوری مسابقات بدون اشتباه باشد باید قضاوت را به کامپیوتر بسپاریم، اما وقتی داور که یک انسان است و بازی را قضاوت می‌کند طبیعی است که اشتباه داشته باشد. اعتقادم این است که باید به مانند بوندس‌لیگا و یا فوتبال اروپا با داورانی که اشتباه می‌کنند برخورد شود، اما نباید این برخوردها رسانه‌ای شود. ما باید کمیته انضباطی جدا برای داوران داشته باشیم و هر وقت داوری اشتباه می‌کند از سوی این کمیته محروم شود، اما محرومیت او را اعلام نکنند، کاری که در بوندس‌لیگا می‌شود و به یک داور سه ماه بازی نمی‌دهند اما هیچکس نمی‌پرسد چرا این اتفاق افتاده است. ما نباید در حق داوران خود اجحاف کنیم و باید به سمت فوتبال اروپا پیش برویم.
وی در خصوص اینکه اعلام شده است سطح لیگ ایران پایین‌تر از کشورهایی چون قطر و امارات قرار دارد، گفت: نکند توقع دارید اعلام کنند لیگ ما قوی‌تر از لیگ امارات و قطر است؟! من یک مثال می‌زنم. شما اگر در تهران به بلندترین جا بروید و با دوربین شهر را نگاه کنید شاید به زحمت ورزشگاه آزادی و تختی را ببینید. شهری که 13 میلیون جمعیت دارد فقط دو ورزشگاه در آن دیده می‌شود اما اگر به دوحه بروید و از بلندترین جا به شهر نگاه کنید نزدیک به 10، 11 ورزشگاه با امکانات بسیار عالی خواهید دید. ما وقتی در بازی با الاهلی عربستان به رختکن این تیم رفتیم همه سیستم‌های آنجا دیجیتال بود، اما شما خبرنگاران بهتر می‌دانید که ما هنوز در ورزشگاه‌های‌مان نتوانسته‌ایم مشکل اینترنت را حل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد: البته از نظر پتانسیل فوتبالی لیگ ما بالاتر از لیگ قطر و امارات قرار دارد. به طور نمونه من به دو عزیز در خوزستان مأموریت دادم تا برای من استعدادیابی کرده و سالی پنج استعداد به من معرفی کنند، باشگاه نفت هم لطف کرده و به آنها حقوق می‌دهد. باور کنید این دو نفر به جای پنج نفر 50 استعداد به من معرفی کردند و من ناراحتم از اینکه فقط دو سه نفر آنها را می‌توانیم به خدمت بگیریم. باید گفت در کلیت فوتبال لیگ ما پایین‌تر از امارات و قطر قرار دارد، چرا که کلیت شامل امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، فیلمبرداری بازی‌ها، آنالیز مسابقات و... می‌شود.
منصوریان در واکنش به این قضیه آیا فکر می‌کند تیمش با شکست ملوان به جمع مدعیان برگردد و اگر این اتفاق رخ ندهد چه خواهد شد، گفت: اعتقاد من این است که در لیگ امسال همه تیم‌ها شرایط مناسبی دارند و شاید تا هفته دهم زمان ببرد تا تیم‌ها شکل واقعی خودشان را پیدا کنند و آن وقت مدعیان اصلی مشخص خواهند شد. سه امتیاز بازی ملوان برای ما اهمیت زیادی دارد، اما باید بگویم ما این افتخار را داریم که 4 شهریور از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و باید تمام انرژی و پتانسیل خود را به کار گیریم تا از این بازی به سلامت عبور کنیم. تیم الاهلی بازیکن 25 میلیاردی جذب می‌کند اما ما روی غیرت ایرانی خود حساب کرده‌ایم. در این 20 سالی که در کنار فوتبال هستم با چشم دیده‌ام که  غیرت ایرانی در چه میادین سختی چاره‌ساز بوده است.
وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود احمدرضا عابدزاده برای حضور در تیم ستارگان فوتبال ایران مبلغ 20 میلیون درخواست کرده و آیا او آشتی دایی و کریمی حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: ما بازیکنان جام جهانی 98 فرانسه اگر بخواهیم دور هم جمع شویم کافی است که دو نفرمان به هم زنگ بزنند، آن وقت خواهید که چگونه دور هم جمع خواهند شد. رفاقت بین ما بازیکنان 98 خیلی بیشتر از آن است که فکرش را می‌کنید. در مورد دایی و کریمی باید بگویم که آنها هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند و بی‌جهت به این مسئله می‌پردازیم.




منبع: تسنیم


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن