تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب 5 مدال رنگین ره آورد دانش آموزان صحنه ای از مسابقه های کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کسب 5 مدال رنگین ره آورد دانش آموزان صحنه ای از مسابقه های کشوری خبرگزاری پانا: دانش آموزان صحنه ای در سی و دومین دوره مسابقه های قهرمانی دانش آموزان کشور موفق به کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز شدند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد ساعت 14:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، حسن رحیمی، رییس آموزش و پرورش شهرستان صحنه با تحسین پشتکار و تلاش دانش آموزان شهرستان گفت: در این دوره از مسابقه ها و در رشته شنا، امیررضا جلالوند دانش آموز دوره ابتدایی توانست با اقتدار دو مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند.
رحیمی ادامه داد: در همین رشته و دوره تحصیلی، سید علیرضا ذالنوری دیگر دانش آموز صحنه ای بود که توانست به مدال نقره دست یابد.
وی در پایان با اشاره به امیرحسین سمنگانی دیگر دانش آموز شناگر این دوره از مسابقه ها اظهار داشت: سمنگانی دانش آموز دوره متوسطه حاضر در این رقابت ها بود که توانست مقام سوم را کسب کند و به مدال برنز دست یابد.
لازم به یادآوری است تیم های شنای دوره ابتدایی و متوسطه دانش آموزان استان کرمانشاه در مجموع در جایگاه چهارم و هشتم قرار گرفتند.
در پایان گفتنی است کاروان ورزشی دانش آموزان پسر استان کرمانشاه در سی و دومین دوره مسابقه های دانش آموزان قهرمانی سراسر کشور در شهر مشهد، در رشته های شنا، هندبال، والیبال، فوتسال، دو و میدانی در دوره ابتدایی و رشته های فوتسال، والیبال، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز و دو و میدانی در دوره متوسطه حضور داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن