تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار سفير هلند با مدير عامل صندوق ملي محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۸ق.ظ)
ديدار سفير هلند با مدير عامل صندوق ملي محيط زيست موج - سفير کشور هلند در تهران با مدير عامل صندوق ملي محيط زيست ديدار و در خصوص توسعه همکاري‌هاي بين المللي اين صندوق بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به ضرورت تقويت همکاري‌هاي بين المللي صندوق صندوق ملي محيط زيست با کشورهاي مختلف از جمله کشورهاي اروپايي نشستي با حضور يوهانس دوما، سفير کشور هلند در ايران و هومان لياقتي، مدير عامل صندوق ملي محيط زيست کشور، برگزار شد.
در اين ملاقات که در محل صندوق ملي محيط زيست برگزار شد، هومان لياقتي، مدير عامل صندوق ملي محيط زيست کشور، جايگاه، نقش کليدي و مأموريت محوله به صندوق ملي محيط زيست در امر حمايت و کمک به برقراري پايداري زيست محيطي در عرصه ملي در کشور را تشريح کرد.
سپس مجتهد شبستري، معاون اقتصادي و امور بين الملل صندوق، نيز ضمن تشريح اهم وظايف و مأموريت‌هاي صندوق، هدف از تأسيس اين صندوق را پرداختن به مسائل محيط زيستي جهاني در کنار مأموريت‌هاي داخلي و مکمل سازمان حفاظت محيط زيست عنوان کرد.
صوفي زاده، مسوول همکاري‌هاي علمي و روابط بين الملل پژوهشکده علوم محيطي دانشگاه شهيد بهشتي، که در زمينه امور بين الملل با صندوق ملي محيط زيست همکاري دارند را در اين ديدار براي گسترش روابط بين الملل با مؤسسات هلندي ابراز تمايل کرد و خواستار تقويت رابطه طرف‌هاي هلندي در عرصه‌هاي اجرايي مرتبط با محيط زيست کشور شدند.
سفير هلند نيز در اين ملاقات مراتب خرسندي خود را از حضور در صندوق و تقويت راه‌هاي گسترش همکاري مالي و تجاري بين صندوق و سازمان‌ها و موسسه‌هاي مربوطه در هلند ابراز کرد و به نقش بخش‌هاي دولتي و خصوصي در کشور متبوع خود در دستيابي به اين مهم پرداخت.
يوهانس دوما تاکيد کرد که صندوق ملي محيط زيست مي تواند نقش يک سازمان حدواسط بين شرکت‌هاي هلندي و ايراني را نيز بر عهده داشته و به اهميت مشخص بودن ميزان سرمايه گذاري، سود حاصل راز سرمايه گذاري و دوره بازگشت آن در طرح‌هايي که طرف‌هاي هلندي مسووليت تأمين منابع مالي پروژه را بر عهده دارند، اشاره داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن