تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد :


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اعطا لوح تقدیر و سپاسنامه به 90معلم آزاده ایلامی بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد : خبرگزاری پانا: معلمان آزاده ما مردان با ایمان، صبور و مقاومی بودند که در سال‌های اسارت با استواری تمام از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی دفاع کردند و امروز پاسداشت حماسه آنان برای جامعه اسلامی بویژه آموزش و پرورش فضیلت بزرگی است .
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد ساعت 09:39

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا؛ بمناسبت سالروز ورد آزادگان به میهن اسلامی از 90 معلم آزاده استان ایلام با اعطا لوح تقدیر و سپاسنامه تجلیل شد . علی بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش ایلام  در سخنانی با تبریک این روز بر تجلیل شایسته از فرهنگیان آزاده استان تاکید کرد و گفت : معلمان آزاده  ما مردان با ایمان، صبور و مقاومی بودند که در سال‌های اسارت با استواری تمام از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی دفاع کردند و امروز پاسداشت حماسه آنان برای جامعه اسلامی بویژه آموزش و پرورش  فضیلت بزرگی است .  وی به تشریح نقش تاثیر گذار معلمان در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود : 2 هزار 800 معلم ایثارگر ایلامی در دوران  هشت ساله دفاع مقدس نقش آفرینی کردند  . بیرانوند با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از نقش آفرینان نظام اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس بوده است گفت : وجود چهار هزار و ۹۰۰ معلم شهید فرهنگی و بیش از ۳۶ هزار دانش آموز شهید کشوربرگ زرینی از ایثار و شهادت است که در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و سهم استان ایلام در این حماسه  بزرگ 56 معلم شهید ، 386 دانش آموز شهید ، 900  معلم جانباز ، 90 معلم آزاده، 340 فرزند شهید  و 2 هزار و 800 فرهنگی ایثار گر است . مدیرکل آموزش و پرورش استان  ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان قهرمان وایثارگر به میهن اسلامی گفت : آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی ،نماد مقاومت وایثار وسر افرازی ملت مسلمان وشجاع ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس می باشند و از هر حیث ممکن باید حماسه آنان را ستود و از زحمات این عزیزان بنحو شایسته تجلیل شود . وی به ویژه برنامه های این روز در آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد : تشکیل ستاد بزرگداشت آزادگان در ادارات آموزش و پرورش تابعه ، بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و اهتمام ویزه به شعار سال ( دولت و ملت همدلی و همزبانی) و ایجاد ارتباط آن با هشت سال حماسه مقاومت و ایثار در اجرای برنامه ها ، تبیین نقش اقتدار ، وحدت و مقاومت در برابر بیگانگان در اجرای برنامه ها ، برنامه ریزی جهت الگو سازی شهدای فرهنگی و دانش آموزی در اجرای برنامه ها ، شنا سایی و معرفی و تجلیل و تقدیر از آزادگان فرهنگی و اهل قلم و صاحب اثر فرهنگی علمی ، تحقیقی ، دیدار مسئولین با خانواده های آزادگان معزز فرهنگی و دانش آموز ، برگزاری نمایشگاهها و مسابقات فرهنگی هنری و شبی با خاطره با حضور آزادگان سر افراز را بعنوان بخشی از ویژه برنامه های این ایام در آموزش و پرورش معرفی و بر اجرای آن تاکید کرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن