تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821015572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه بررسي بافت‌هاي ناکارآمد شهري استان فارس برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۲۲ب.ظ)
جلسه بررسي بافت‌هاي ناکارآمد شهري استان فارس برگزار خواهد شد موج - در سومين جلسه ستاد ملي بازآفريني پايدار محدوده‌ها ضمن بررسي بافت‌هاي ناکارآمد شهري استان فارس، الگوي مرکز توسعه محلي در محدوده‌هاي هدف بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سومين جلسه ستاد ملي بازآفريني پايدار محدوده‌ها و محله‌هاي هدف احياي بهسازي و نوسازي شهري با موضوع بررسي بافت‌هاي ناکارآمد شهري استان فارس صبح فردا، سه‌شنبه، ۲۷ مرداد، با حضور مسوولان ملي و استاني برگزار مي‌شود.
چهره‌نمايي از وضعيت بافت‌هاي نابسامان استان فارس، ارائه گزارش اقدامات بازآفريني استاني و شهرستاني و ارائه الگوي مرکز توسعه محلي در محدوده‌هاي هدف و ارائه آن به ستاد از جمله مواردي است که در جلسه فردا بررسي خواهد شد.
از آنجايي که زمان کافي براي بررسي وضعيت بافت‌هاي هدف تمامي شهرهاي يک استان در هر جلسه ستاد ملي جود ندارد چند شهر به عنوان پايلوت براي معرفي اقدامات آن استان انتخاب مي‌شوند. در سومين جلسه ستاد ملي که به موضوع بافت‌هاي ناکارآمد استان فارس اختصاص دارد بررسي وضعيت شهرهاي شيراز، کازرون و مرودشت در دستور کار قرار گرفته است و گزارشي از وضعيت و اقدامات انجام شده در اين شهرها ارائه خواهد شد.
در نشست پيشين ستاد ملي، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي، (رئيس ستاد ملي بازآفريني)، محمد سعيد ايزدي (معاون وزير راه و شهرسازي و دبير ستاد ملي بازآفريني)، کارانديش معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، نماينده معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري، پرند معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، پژمان و اميني معاونان وزير راه و شهرسازي، هوشنگ خندان‌دل معاون وزير کشور و عبدالله فتح‌اللهي رئيس سازمان نوسازي شهرداري تهران، نماينده سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور و مقامات استان خراسان رضوي حضور داشتند.
به دستور وزير راه و شهرسازي ستاد ملي بازآفريني پايدار محدوده‌ها و محله‌هاي هدف احيا بهسازي و نوسازي شهري هر دو هفته يک‌بار برگزار مي‌شود و در جلسه پيشين اين ستاد وضعيت بافت‌هاي ناکارآمد مشهد مورد بررسي قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن