تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815494820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح ۶ پروژه آب رساني طي هفته دولت در خرم‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۷ب.ظ)
مدير عامل شرکت آبفاي لرستان: افتتاح ۶ پروژه آب رساني طي هفته دولت در خرم‌آباد موج - خرم آباد - مدير عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: امسال در هفته دولت 6 پروژه آبرساني در خرم‌آباد افتتاح مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شرکت آبفاي لرستان، كرم‌وند اظهار داشت: طرح آب رساني به منطقه گلدشت غربي شامل احداث 2 هزار و 400 متر طول لوله ازخط انتقال مخزن خضر قادر به تأمين آب به ميزان 100 ليتر در ثانيه است كه با اعتبار 700 ميليون ريالي به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي حفاري و تجهيز 4 حلقه چاه آب را از ديگر پروژه‌ها ذكر كرد و گفت: اجرا و خريد 4 کيلومتر لوله و برق‌رساني چاه‌ها و نيز اجراي خط انتقال برق جهت تأمين آب منطقه دره‌گرم وکوي پارسيلون از طرح‌هاي ديگري كه به بهره‌برداري مي‌رسند.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به افتتاح مخزن دو هزار و ۵۰۰ متر مکعبي کوي امام رضا (ع) خرم‌آباد با 2 هزار متر خط لوله طي هفته دولت گفت: اين پروژه از سال گذشته آغاز و ميزان اعتبار هزينه شده براي تکميل آن ۲۵ ميليارد ريال بوده است.
کرموند همچنين افتتاح مخزن آب ۵۰۰ متر مکعبي خضر را يکي ديگر از اين پروژه‌هاي هفته دولت عنوان کرد و گفت: براي احداث اين مخزن نيز ۳۰ ميليارد ريال اعتبار صرف شده است كه مخزن آن 5 هزار متر مكعبي است.
وي همچنين خريد دستگاه بسته‌بندي آب براي مديريت آب در هنگام حوادث غير‌مترقبه را يکي ديگر از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: براي خريد اين دستگاه نيز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.مدير عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان همچنين از افتتاح ايستگاه و خط انتقال چشمه گلستان به طول 3 كيلومتر با اعتبار ۸۴ ميليارد ريال خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن