تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804052887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاوت استقلال و پرسپولیس با اصفهانی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تفاوت استقلال و پرسپولیس با اصفهانی‌ها




تا زمانی که استقلال و پرسپولیس صندلی هیات مدیره را می فروشند تا زندگی کنند، هرگز نمی‌توان این دو تیم را با سپاهان و ذوب آهنی که با وسواس تصمیم سازانشان را انتخاب می‌کنند، مقایسه کرد.





خبرگزاری مهر: در دیدار ابر قدرت‌های تهران و اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور، تهران مغلوب شد تا عروسی به اصفهان برود و باز هم مشخص شود که هر دو نماینده اصفهان، یعنی سپاهان و ذوب آهن، هر دو مدعی قهرمانی هستند.

بحثی مطرح می شود که چرا سپاهان و ذوب آهن می‌توانند و استقلال و پرسپولیس با این حمایت مردمی نمی‌توانند؟ حرف‌ها در همان نیمه شب درگرفت بین اصفهانی‌ها و تهرانی‌ها. اصفهانی‌ها تا می‌توانستند فخر فروختند و تهرانی‌ها دفاع می‌کردند اما واقعیت این است که استقلال و پرسپولیس می‌توانند به قدرت  افسانه‌ای خود دوباره برسند و مردم را هم به ورزشگاه‌ها بیاورند اما نه با رسم فعلی کلیه فروشی برای بقاء.

این دو تیم صندلی‌های مدیریت را می‌فروشند و به این ترتیب مقر فرماندهی و مرکز تصمیم گیری خود را چنان ضعیف می‌کنند که آینده و حال تضعیف می‌شود.  آنجا که باید مربی انتخاب کنند، بی‌تجربه‌اند و بلد نیستند، آنجا که باید بازیکن بخرند، تصور می‌کنند که باید از صفر تا صد را به مربی بدهند و تمام، آنجا که باید حمایت کنند دچار تفرقه و دستپاچگی زیر فشار رسانه و مردم می‌شوند و تخریب می‌کنند.

ذوب آهن در همان هفته اول باخت، بعد از آن در هفته دوم هم به سپاهان باخت اما اولتیماتوم یا احضاری در کار نبود،  اما در اولین باخت استقلال مربی‌اش برای پاسخگویی احضار شد، توسط چه کسانی؟ آنها که نه به واسطه ضابطه که به واسطه ارتباط روی آن صندلی‌ها نشستند.

گل محمدی ماه‌ها با ذوب آهن باخت اما احضار نشد، فرکی هم در مقطی با سپاهان همین فضا را تجربه کرد اما او هم احضار نشد.  برانکو اما حتی قبل از شروع مسابقات هم متزلزل نشان میداد و حامیان خوبی در هیات مدیره نداشت.

ایوانکوویچ کارش را بلد است، کما اینکه گل محمدی هم در پرسپولیس کارش را بلد بود، ایضا علی دایی و دنیزلی و عبدی و مانوئل و استیلی و... و.  اما گل محمدی آرامش و حمایت را در ذوب آهن یافت و رشد کرد و در پرسپولیس تنها شش ماه مربی ماند.  دلیلش فروش صندلی هاست، بخشی را به مجلس می فروشند، بخشی را به ثروتمندان و برخی را به قدرتمندان و باقیمانده را به «بله قربان گوها».

این صندلی فروشی به مثابه کلیه فروشی است. فروختن صندلی های پیکر باشگاه برای زنده ماندن؛ با این مسیر هرگز استقلال و پرسپولیس رشد نمی‌کنند و در عجبیم که چرا وقتی وزارت نمی‌تواند این دو را مدیریت کند چرا مثل سپاهان و ذوب آهن و فولاد و ... آنها را واگذار نمی‌کند به صنایع؟

چرا کسی این کار لاجرم را پیگیری نمی‌کند و از فیلتر های قانون رد نمی‌کند؟ 







تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن