تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813266817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش سوزي جنگل‌ها در حال تبديل شدن به بحران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴ب.ظ)
آتش سوزي جنگل‌ها در حال تبديل شدن به بحران است موج - مدير کل حوزه رياست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري کشور گفت: آتش سوزي جنگل‌ها در حال تبديل شدن به بحران است.
به گزارش خبرگزاري موج، نگهدار اسکندري ديروز در مراسم معارفه مدير کل منابع طبيعي استان لرستان با بيان اين مطلب که مهار آتش سوزي در جنگل‌ها و مراتع تنها بر عهده سازمان منابع طبيعي نيست، اظهار داشت: مهار آتش سوزي در عرصه‌هاي طبيعي يک وظيفه ملي بوده که همه دستگاه‌ها بايستي در اين زمينه با سازمان منابع طبيعي همکاري کنند.
وي منابع طبيعي را متعلق به همه مردم دانست و خواستار همکاري همگان؛ به ويژه کشاورزان براي حفظ عرصه‌هاي طبيعي و جنگلي شد.
مدير کل حوزه رياست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري کشور با تاکيد بر اينکه حفظ جنگل‌ها و احياي مراتع مي‌بايست در سرلوحه کار مدير کل منابع طبيعي لرستان قرار گيرد عنوان کرد: بازسازي نيروي انساني، توجه به پرسنل و جلب مشارکت آن‌ها بايستي از اولويت‌هاي مدير کل جديد براي مديريت منابع طبيعي لرستان باشد. اسکندري افزود: مديران اين سازمان بايستي کاري کنند که اعتماد مردم به نظام بيشتر شود که لازمه اين کار جلب اعتماد کارکنان و مجموعه سازمان منابع طبيعي است.
وي تصريح کرد: منابع طبيعي در يک فرايند تکويني و تکاملي ايجاد شده و براي ايجاد اکوسيستم‌هاي مختلف زمان زيادي سپري شده و تلاش‌هاي زيادي صورت گرفته است، لذا حفاظت از آن امري مهم است چرا که منابع طبيعي سرمايه نسل‌هاي آينده است.
مدير کل حوزه رياست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري کشور به سياست‌هاي کلي اين سازمان اشاره کرد و گفت: جامع نگري در حوزه آبخيز و مشارکت مردمي از مهم‌ترين استراتژي‌هاي سازمان بوده که لازمه عمل به آن دوري از پراکنده کاري در اين حوزه است.
وي اضافه کرد: لازم است مشارکت مردم در حوزه منابع طبيعي لحاظ شود زيرا در اين صورت بسياري از منابع طبيعي و عرصه‌ها حفظ خواهند شد، چنان که در بسياري از آتش سوزي‌هاي صورت گرفته مردم زودتر از متوليان در محل حادثه حضور يافته و آتش را مهار کرده‌اند.
در اين مراسم از زحمات مهرداد بهاروندي، مدير کل سابق منابع طبيعي و آبخيزداري استان لرستان، تقدير به عمل آمد و اردشير نجفي به عنوان مدير کل جديد منابع طبيعي و آبخيزداري لرستان معرفي شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن