تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادگان در عرصه هاي مختلف از ارزش هاي انقلاب اسلامي دفاع مي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۱ب.ظ)
آزادگان در عرصه هاي مختلف از ارزش هاي انقلاب اسلامي دفاع مي کنند موج-رشت- نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان در پيام مشترکي به مناسبت فرارسيدن سال روز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي گفتند: آزادگان با حضور در عرصه هاي مختلف از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامي دفاع مي ‏کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، آيت الله زين العابدين قرباني و محمدعلي نجفي در اين پيام مشترک اظهار کرده اند: بيست و ششم مردادماه يادآور آغاز بازگشت آزادگان سروقامت، يکي از خاطره انگيز ترين روزهاي تاريخ انقلاب اسلامي و روز رهايي غيورمرداني است که با عزم و ايمان راسخ و وصف نشدني در برابر فشارهاي جسمي و روحي دشمنان بعثي، ايستادگي کردند و در دفاع از عزت انقلاب اسلامي از شکنجه هاي آنان هراسي به خود راه ندادند.
در ادامه اين پيام مشترک اضافه شده: آزادگان با هوشمندي، درايت ، صبوري و تأسي به اسراي کربلا حضرت زينب کبري (س) و حضرت امام سجاد(ع) روزهاي سخت اسارت را در اوج مظلوميت به فرصتي براي حماسه آفريني و درس آموزي به آزادي خواهان جهان مبدل کردند و نماد سرافرازي، پايمردي و عزت و شرف اين ملت شدند و در حقيقت فرياد مظلوميت و اقتدار ملت ما را با صبر و ايستادگي خود به گوش جهانيان رساندند.
نماينده ولي فقيه و استاندار گيلان در ادامه اين پيام مشترک گفته اند: اين مردان و زنان غيور که در ميدان جنگ دليرانه از کيان خود دفاع کردند و در هنگام اسارت نيز صبورانه مقاومت ورزيدند؛ پس از بازگشت به کشور، با حضور در عرصه‏ هاي مختلف از ارزش‏ ها و اهداف انقلاب اسلامي دفاع مي ‏کنند تا سرمشق و نمونه اي براي صلابت و استقامت باشند.
آيت الله زين العابدين قرباني و محمدعلي نجفي در خاتمه اين پيام مشترک، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي مظلوم آزاده، خجسته سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک ميهن اسلامي را تبريک گفته و از خداوند متعال سلامتي و بهروزي آنان را مسألت کرده اند.
بيست و ششم مرداد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن