تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805837981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت میلیاردی که به داوران فوتبال رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
هفت میلیاردی که به داوران فوتبال رسید
هفت میلیاردی که به داوران فوتبال رسید رئیس فدراسیون فوتبال از پرداخت بدهی داوران که حدود ۷ میلیارد تومان بود، توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، محمود اسلامیان، علیرضا اسدی، مهدی تاج، الهه عرب عامری، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و شهرام دبیری صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.علی کفاشیان در ابتدای این نشست ضمن تشکر از ابرقویی‌نژاد، رئیس هیات فوتبال اصفهان، مدیر کل، شهردار و استاندار استان اصفهان به خاطر میزبانی رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا گفت: تجهزات، امکانات و سالن برگزاری مسابقات بسیار مطلوب بود و در نهایت نماینده ایران (تاسیسات دریایی) در میان ۱۲ تیم شرکت کننده، توانست بعد از دو سال مجددا قهرمان این دوره از جام باشگاه‌های آسیا شود.

وی در ادامه درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی نوجوانان و جوانان گزارشی را به اعضای هیات رئیسه ارائه کرد و افزود: از باشگاه گسترش فولاد تبریز و هیات فوتبال خراسان رضوی بخاطر میزبانی از تیم‌های فوتبال زیر ۱۶ و ۱۹ سال ایران تشکر می‌کنم. باشگاه گسترش فولاد تبریز حمایت خوبی از فوتبال پایه ملی انجام داده و میزبانی رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا نیز بر عهده این باشگاه است.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: همچنین تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران هم اکنون در مشهد مقدس به سر می‌برد و این شهر نیز میزبان رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا در رده جوانان است. درست است که میزبانی و برگزاری مسابقات در رده قهرمانی آسیا زحمات و هزینه های بالایی دارد اما معتقدم بهترین شرایط را برای آماده‌سازی تیم‌ها ایجاد می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در هر صورت این دو تیم در وضعیت مناسبی به سر می‌برند و تمرینات آماده‌سازی خود را برای شرکت در بازی‌های پیش رو انجام می‌دهند.

کفاشیان در ادامه درباره برنامه تیم ملی بزرگسالان و امید تصریح کرد: کارلوس کی‌روش به مالزی سفر کرد تا در دوره کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت داشته باشد و تا چند روز آینده به ایران باز می‌گردد. همچنین برای تیم فوتبال امید نیز در تلاشیم تا برای برگزاری دیدار دوستانه با هلند را مهیا کنیم تا تیم‌های ملی در بهترین شرایط بتواند در مسابقات حضور داشته باشند.

وی در ادامه درباره برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در استان‌های کشور تصریح کرد: فستیوال مدارس فوتبال در استان‌ها در حال برگزاری است و بهاروند به عنوان رئیس کمیته استان‌ها، زحمات زیادی را در این زمینه انجام داده است که از وی تشکر می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: همچنین از آکادمی ملی فوتبال به خاطر برگزاری و برنامه ریزی فستیوال در مدراس فوتبال  تشکر می‌کنیم چرا که این موضوع نشان از اهمیت بالای آکادمی ملی فوتبال در جهت رشد و موفقیت فوتبال پایان دارد. ضمن اینکه پس از پایان برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در استان‌ها، در شهریورماه مرحله نهایی این فستیوال به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی درباره کمیته فنی فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی اینگونه اظهارنظر کرد: کمیته فنی فوتبال و فوتسال به طور مرتب در حال برگزاری است و در مورد سرمربیان تیم‌ها و عملکردشان جلسات مختلفی را تشکیل می‌دهیم.

کفاشیان در پایان از پرداخت بدهی به داوران که حدود ۷ میلیارد تومان بود توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر خبر داد.

 

منبع: ورزش سه


94/5/26 - 14:53 - 2015-8-17 14:53:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن