تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدن ساز 58 ساله ايراني به دنبال ثبت رکورد گينس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۷ب.ظ)
بدن ساز 58 ساله ايراني به دنبال ثبت رکورد گينس موج-يک ورزشکار بدن ساز ايراني تصميم دارد تا با ثبت سومين رکورد گينس در بدن سازي و پرورش اندام، عنوان تنها دارنده سه رکورد گينس در جهان را به دست آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، موسي هاشمي‌مقدم، به رکوردزني در رشته پرس‌پاي قدرتي جهان اشاره کرد و گفت: رکورد اين حرکت پيش از اين در اختيار «روني کلمن» بود که در مدت زمان يک دقيقه، هشت بار وزن يک‌هزار و 120 کيلو را زده بود که من موفق شدم در مدت زمان يک دقيقه و 59 ثانيه همان حرکت را با وزن يک‌هزار و 200 کيلو بزنم.
وي ادامه داد: البته من اين حرکت را 14 بار به صورت پرس پا زدم که نسبت به روني کلمن که اين حرکت را هشت بار انجام داده بود، رکورد بهتري را برجاي گذاشتم.
دارنده رکورد گينس همچنين به ثبت يک رکورد ديگر در رشته بدن سازي اشاره کرد و گفت: در پرس پاي متعدد نيز موفق شدم رکورد يک ورزشکار ايرلندي با نام «ايمون کين» را بزنم که با ثبت مجموع وزن 138 تن در عرض يک ساعت و انجام 516 بار پرس پا رکورد‌دار اين رشته بود. من 141 تن و 680 کيلو را در مدت زمان يک ساعت و با انجام 616 حرکت با وزنه 230 کيلوگرمي ثبت کردم و رکورد اين ورزشکار ايرلندي را شکستم.
هاشمي‌مقدم خاطر اضافه کرد: با ثبت اين رکورد به عنوان تنها ورزشکار آسيايي موفق شدم دو بار نامم را در کتاب رکوردهاي گينس ثبت کنم. تلاش مي‌کنم تا يک بار ديگر با ثبت رکوردي جديد در گينس به عنوان تنها فردي در جهان شناخته شوم که سه بار نامش در کتاب رکوردهاي گينس به ثبت رسيده است. اين بار مي‌خواهم رکورد کرانچ شکم که متعلق به يک فرد ژاپني است را بشکنم.
او با بيان اين که با 58 سن هنوز هم توانايي ثبت رکوردهاي بيشتري را دارد، گفت: سن براي من بيشتر از يک عدد و رقم نيست و هيچ چيزي وجود ندارد که مانع رکوردزني من شود. مطمئن باشيد که به زودي سومين رکورد را نيز به ثبت مي‌رسانم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن