تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فخرالدینی و عمران‌زاده در ترکیب مظلومی؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فخرالدینی و عمران‌زاده در ترکیب مظلومی؟




بعد از هفته‌هایی که استقلال بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت، به نظر می‌رسد این هفته برای بازی با استقلال اهواز، تا حدودی شرایط استقلالی‌ها ایده‌آل می‌شود.





ایران ورزشی: بعد از هفته‌هایی که استقلال بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت، به نظر می‌رسد این هفته برای بازی با استقلال اهواز، تا حدودی شرایط استقلالی‌ها ایده‌آل می‌شود. اینطور که خبر می‌رسد هر چند استقلال در بازی سختی که در هوای گرم اهواز مقابل استقلال اهواز در پیش دارد، به احتمال خیلی زیاد جاسم کرار را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما براساس نظر پزشکان این تیم، میلاد فخرالدینی بعد از چند هفته مصدومیت، به آمادگی لازم برای بازی رسیده است.

با توجه به اینکه مظلومی در بازی‌های گذشته هم از کرار در ترکیب فیکس تیم خود استفاده نکرده است، شاید نبودن این بازیکن خیلی برنامه‌های مظلومی را دچار مشکل نکند اما بازگشت فخرالدینی به‌عنوان یکی از مهره‌های کلیدی دفاع استقلال در کنار پایان محرومیت حنیف عمران‌زاده، بدون شک خبرهای خوبی برای استقلالی‌‌ها به حساب می‌آید.

با توجه به انتقادهایی که از خط دفاعی استقلال می‌شود، حضور تأثیرگذار این دو بازیکن در خط دفاعی، چهره متفاوتی از دفاع استقلال را به نمایش خواهد گذاشت و استقلالی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که دفاع مستحکم‌تری نسبت به بازی‌های قبل خواهند داشت.

میلاد فخرالدینی قطعاً گزینه دفاع راست آبی‌ها برای بازی مقابل استقلال اهواز خواهد بود. استفاده از حنیف عمران‌زاده در ترکیب اصلی ولی هنوز با اما و اگرهایی همراه است. با توجه به اشتباه مگویان در بازی با ذوب‌آهن، پیش‌بینی می‌شود این بازیکن در اهواز از ترکیب اصلی خارج شود اما حالا سوال اینجا است که مظلومی حنیف را جایگزین او می‌کند یا اینکه همانند بازی سیاه‌جامگان در مشهد از زوج چشمی و حاج محمدی در قلب خط دفاع استفاده خواهد کرد؟

البته با توجه به عملکرد بهتر چشمی در خط هافبک و اینکه پست اصلی چشمی هم بازی در همین پست است، بعید است با وجود حنیف، مظلومی باز هم حاضر شود چشمی را در پست غیرتخصصی بازی دهد. به هر حال آنچه مسلم است اینکه با وجود حنیف عمران‌زاده و میلاد فخرالدینی قطعاً دست مظلومی برای چینش تیمش بازتر از بازی‌های گذشته خواهد بود.






تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن