تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام 5300 زائر خانه خدا از استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعزام 5300 زائر خانه خدا از استان اصفهان
استاندار اصفهان گفت: 5 هزار و ۳۰۰ زائر استان اصفهان از شهريور امسال به حج تمتع اعزام می شوند.
رسول زرگرپور در ديدار با مديران و كارگزاران سازمان حج و زيارت استان با تبريك هفته حج اظهار كرد: لازم است در سفر حج، فضاي معنوي و عرفاني و زمينه اميد و آرامش بيشتري براي زائران ايجاد شود.
استاندار اصفهان از روحانيون كاروان‌هاي حج خواست تا علاوه بر ذكر مسائل مربوط به اعمال و احكام مناسك حج و محدوديت‌هاي آن، فضاي عرفاني و معنوي اين آئين را نيز براي زائران تشريح و بازگو كنند.
وي با تاكيد بر اينكه اهميت حج بر همگان روشن است تصريح كرد: دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در استان بايد هماهنگي‌هاي لازم را با يكديگر درباره سفر معنوي حج داشته باشند و همه امكانات در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان براي پروازهاي حج فراهم باشد تا زوار با اطمينان خاطر و كمترين مشكل، سفر كنند.
زرگرپور با اشاره به برخي مسائل مرتبط با حج گفت: لازم است فرهنگ‌سازي و اطلاع‌رساني مناسبي درباره خريدهاي زوار صورت گيرد تا زائران، خريدهاي خود را بيشتر در داخل كشور انجام دهند تا علاوه بر جلوگيري از خروج ارز، زمينه اشتغال‌زايي بيشتري براي جوانان مملكت‌مان فراهم شود.
وي همچنين خواهان جلوگيري از اسراف و تشريفات در مراسم پس از سفر حج شد و افزود: رفتار زائران اصفهاني نيز به‌عنوان نمايندگان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي در اين سفر بايد متعالي و با رعايت بيشتر شئونات باشد.
استاندار اصفهان با اشاره به اعزام 5 هزار و ۳۰۰ زائر از اين استان به حج تمتع از شهريور امسال تصريح كرد: ما به عنوان استان طراز اول كشور بايد جايگاه بهتر در بحث حج و زيارت داشته باشيم.
مدير سازمان حج و زيارت استان اصفهان نيز در اين ديدار گفت: امسال ۴۳ كاروان با 5 هزار و ۸۵۰ نفر زائر از فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان براي حج تمتع به سرزمين وحي مشرف مي شوند.
غلامعلي زاهدي افزود: از اين تعداد كاروان، ۳۸ كاروان با پنج هزار و ۳۰۰ نفر زائر از استان اصفهان و مابقي از دو استان چهار محال و بختياري و مركزي هستند.
وي با بيان اينكه نخستين كاروان حج تمتع از اصفهان هشتم شهريور امسال عازم مي شود تصريح كرد: ۱۰ درصد سهم عمره و حج تمتع مربوط به استان اصفهان است.



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن