تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821032836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات گازرسانی به مناطق محروم و جنگلی دوآب صمصامی و بازفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آغاز عملیات گازرسانی به مناطق محروم و جنگلی دوآب صمصامی و بازفت خبرگزاری پانا:مدیرعامل شركت گاز استان چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات گازرسانی به مناطق محروم و جنگلی دوآب صمصامی و بازفت در آینده نزدیك خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 09:45

خبرگزاری پانا+شركت گاز+چهارمحال

به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه شورای اداری شهرستان چلگرد كه به مناسبت تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان چلگرد  و با حضور فرماندار ،بخشدار مركزی ،رئیس آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین ودر محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد .
در این جلسه فرماندار این شهرستان از خدمت رسانی به مناطق محروم ،همچون چلگرد به عنوان یك فرصت طلایی برای مسئولین یاد كرد و از آغاز عملیات گازرسانی به مناطق دوآب صمصامی وبازفت در هفته دولت خبرداد .
زمانپور قانونمندی و اجرای ضوابط رابسیار ارزشمند توصیف كرد و از مهندس كیانی رئیس سابق  شركت گاز چلگرد به پاس اجرای قوانین و مقررات و پایبندی به آنها تقدیر كرد .
مدیرعامل شركت گاز استان سرانه گازرسانی به هر خانوار در مناطق سردسیر را 60 میلیون ریال اعلام كرد و گفت :در مناطقی همانند شهرستان چلگرد این رقم چندبرابر سرانه متعارف می باشد كه ان شاءالله با حمایت دولت و نظربه مكاتبات صورت گرفته بادفتر مقام معظم رهبری و مسئولین امر مساله گازرسانی به این مناطق را حل خواهیم كرد ، چرا كه پیش بینی می شود با ایجاد رفاهیات ازسوی مسئولین ،ماندگاری عشایر در شهرستان رونق  یابد .
افشین در ادامه افزود: عشایر غیور ما دلاورانه به صورت مستمر در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته و خدمت رسانی به این عزیزان كمترین كاری است كه بر عهده مسئولین گذاشته شده است. وی از همراهی مردم و مسئولین در انجام پروژه های گازرسانی به عنوان عامل پیش برنده امور یاد كرد و گفت :وعده دادن و عمل نكردن به وعده های داده شده ،موجب بدبینی و بی اعتمادی مردم به مسئولین خواهد شد .
وی از در دستور كار قرار گرفتن طرح گازرسانی به دو آب صمصامی ، بازفت و و 25 روستای این  منطقه  با اعتباری بالغ بر 321 میلیارد ریال خبر داد و گفت : فاز اول این طرح با احداث یك خط انتقال به طول 16 كیلومتر در مرحله انتخاب پیمانكار می باشد و در هفته دولت كلنگ زنی خواهد شد .
در این جلسه مسئولان امر از تلاشهای بی وقفه شركت گاز استان در جهت گازرسانی به مناطق محروم تشكر كردند و از زحمات مهندس كیانی در مدت مسئولیتش  در این شهرستان تقدیر به عمل آمد و مهندس ایمان ابراهیمی  به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان  چلگرد  معرفی گردید .
در پایان جلسه ،مدیر عامل شركت گاز استان با حضور در شركت گاز شهرستانهای چلگرد و فارسان جلسه هم اندیشی تشكیل داد و ضمن رسیدگی به مشكلات آنها به سوالات كاركنان این مناطق  پاسخ داد .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن