تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غبارروبی آستان امامزاده عبداله (ع) روستای آهو همزمان با دهه کرامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان آشتیان به پانا خبرداد: غبارروبی آستان امامزاده عبداله (ع) روستای آهو همزمان با دهه کرامت خبرگزاری پانا: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آشتیان گفت: همزمان با دهه کرامت و در هفته فرهنگی آشتیان آستان مقدس امامزاده عبداله (ع) روستای آهو در آشتیان غبارروبی شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 09:18

خبرگزاری پانا+ آستان امامزاده عبداله (ع) روستای آهو در آشتیان غبارروبی شد

حجت الاسلام حسن دهقانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: اول تا 10 ذی القعده همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است همچنین 5 ذی القعده نیز روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان نام دارد.
وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) در 3 بقعه آشتیان ادامه داد: آستان مقدس امامزاده عبداله(ع) در روستای آهو، آستان مقدس امامزاده حلیمه خاتون(س) و رقیه سلطان(س) در محسن آباد و آستان مقدس امامزاده فاطمه صغری(س) سیاوشان شاهد حضور پرشور مردم در جشن میلاد حضرت معصومه (س) بودند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آشتیان بیان کرد: در طول دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی توسط اداره اوقاف شهرستان در آستان مقدس امامزادگان شاخص آشتیان برگزار می شود.
حجت الاسلام دهقانی با اشاره به قرار گرفتن در هفته فرهنگی شهرستان آشتیان اظهار داشت: در این راستا نمایشگاه توانمندی های شهرستان برپاشده است که یک غرفه آن به اداره اوقاف و امور خیریه آشتیان تعلق دارد.
وی ابراز داشت: مسئولین و مردم از این غرفه بازدید کردند و با عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه آشتیان، فرهنگ وقف و بقاع متبرکه آشنا شدند.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آشتیان اضافه کرد: همچنین در این غرفه برای کودکانی که قرآن بخوانند یا از زیارت امامزادگان خاطره ای تعریف کنند جوایزی اهدا می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن