تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820112584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت ليبي از اعضاي اتحاديه عرب خواست مواضع داعش را بمباران کنند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دولت ليبي از اعضاي اتحاديه عرب خواست مواضع داعش را بمباران کنند
نیروی هوائی ارتش لیبی منطقه زعفران محل استقرار اعضای داعش را در غرب سرت بمباران کرده است. از سه ماه پیش با عقب نشینی اعضای گروه فجر لیبی از شرق طرابلس پایتخت این کشور اعضای داعش این منطقه را نیز تحت کنترل خود گرفته اند.
کد خبر: ۵۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶ - 17 August 2015


دولت لیبی خواستار بمباران مواضع گروهک تروریستی داعش در این کشور توسط کشورهای عضو اتحادیه عرب شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، دولت لیبی که در جامعه بین المللی به رسمیت شناخته می شود از کشورهای عضو اتحادیه عرب خواست مواضع داعش را در شهر ساحلی سرت بمباران کنند. دولت لیبی که در طبرق استقرار دارد همچنین خواستار لغو تحریم تسلیحاتی ارتش لیبی و دسترسی این نیروها به تسلیحاتی در حد و اندازه آنچه که داعش به آن دسترسی دارد شده است.

این درخواست پس از آن مطرح شد که اعضای داعش در این شهر 169 نفر را که اکثراً از اعضای قبیله فرجان بودند به قتل رساندند. اعضای داعش اجساد برخی کشته شدگان را مثله کرده و اعضای مثله شده آنان را در خیابان ها رها کرده اند.

آنها همچنین چند درمانگاه و بیمارستان را با حضور بیماران و کادر درمانی به آتش کشیده اند. اعضای داعش نام مسجد قرطبه در سرت را به ابو مصعب الزرقاوی تغییر داده اند.

قتل خالد بن رجب شیخ سلفی ها در سرت به دست داعش موجب قیام مردم این شهر به ویژه اعضای قبیله فرجان که بن رجب از آنها بود شد. اعضای داعش مورد حمایت قبیله القذافه هستند. اهالی سرت مراکز استقرار داعش را محاصره کرده اند. در درگیری های این شهر از سلاح ها و راکت اندازهای سنگین مختلف استفاده شد.

نیروی هوائی ارتش لیبی منطقه زعفران محل استقرار اعضای داعش را در غرب سرت بمباران کرده است. از سه ماه پیش با عقب نشینی اعضای گروه فجر لیبی از شرق طرابلس پایتخت این کشور اعضای داعش این منطقه را نیز تحت کنترل خود گرفته اند.

نیروهای ارتش لیبی در بنغازی مشغول درگیری با افراد مسلح هستند. اعضای داعش اکنون سعی در پیشروی به سمت شرق و شهر درنه دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن