تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815083233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهزاده سعودي، پسر پادشاه را نادان توصيف کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شاهزاده سعودي، پسر پادشاه را نادان توصيف کرد
خطرناک ترین موضوع آن است که همه امکانات، توانمندی‌ها، ملت، جایگاه دینی کشور، امور سیاسی و گنج‌های طبیعی در خدمت شمشیر یکی از نادان‌ترین نادان‌ها به خدمت گرفته شود و قدرت مطلق در دستان او قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۲۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵ - 17 August 2015


یکی از شاهزاده های سعودی با انتقاد از سیاست های خام فرزند پادشاه عربستان سعودی که سمت وزارت دفاع را نیز برعهده دارد او را نادان توصیف و تاکید کرد ک وی کشور را به مزرعه ای برای خود تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «میدل ایست پانوراما» (پانورامای خاورمیانه)، «سعود بن سیف النصر بن سعود بن عبد العزیز» یکی از شاهزاده های سعودی در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی «توییتر» درباره محمد بن سلمان نوشت طی هفته‌های گذشته از نوشتن دست کشیدم زیرا پیام هایی در خصوص تصمیم برای تغییر به سوی اصلاح واقعی امور کشور و رسیدن حق به اهل آن دریافت کردم، اما مشخص شد که وضع کشور در حال بدتر شدن است و تصمیم ها و سیاست های اتخاذ شده- با توجه به آنچه ما از داخل خانواده می‌دانیم- از خطری بزرگ خبر می‌دهد.

وی اظهار داشت: خطرناک ترین موضوع آن است که همه امکانات، توانمندی‌ها، ملت، جایگاه دینی کشور، امور سیاسی و گنج‌های طبیعی در خدمت شمشیر یکی از نادان‌ترین نادان‌ها به خدمت گرفته شود و قدرت مطلق در دستان او قرار بگیرد.

این شاهزاده سعودی با اظهار تأسف از ناتوانی ولیعهد پادشاه نوشت موضوع دردناک در خانواده، این است که ما امید داشتیم کسی که از نظر مرتبه و جایگاه بالاتر از او (محمد بن نایف جانشین ولیعهد) است، او (پسر پادشاه) را کنترل کند، ولی ناامید شدیم زیرا اکنون شاهد هستیم که او (ولیعهد) خود به بازیچه و سپری در دست او (محمد بن سلمان پسر پادشاه) تبدیل شده است.

سعود بن سیف ادامه داده است همان طور که دیدیم، چند ماه از تصدی این نادان بر مسؤولیت ها نگذشته بود که مؤسسات اقتصادی بین المللی از فروپاشی نزدیک اقتصاد عربستان خبر دادند. با توجه به خطرناک بودن اوضاع باید جزئیات خطرناکی که کشور را به سوی فروپاشی می کشاند برای مردم فاش شود تا کسانی که می توانند مشکلات را حل کنند وارد عمل شوند.

وی تاکید کرده است دولت برای این تشکیل شد که نهادهای آن عدالت اجتماعی را برقرار و از شهروندان حمایت کنند و مانع از چیره شدن قدرتمندان بر افراد ضعیف شود، اما اگر فرد صاحب منصب از نفوذ خود به نام دولت سوء استفاده تا حقوق دیگران را غصب کند، در این صورت دیگر کشوری وجود ندارد بلکه مزرعه‌ای وجود دارد که این نادان (محمد بن سلمان) مالک آن شده است.

این شاهزاده سعودی از عموها و پسرعموهای خود خواست اوضاع کنونی را درک کنند و اقدام مناسبی را انجام دهند.

سعود بن سیف در پایان تأکید کرد خودش و بسیاری از اعضای خاندان، ولیعهد قانونی را «احمد بن عبدالعزیز» می دانند و با او بیعت می کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن