تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي نمايندگان تام‌الاختيار وزير راه و شهرسازي در سه کميسيون دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۲ب.ظ)
معرفي نمايندگان تام‌الاختيار وزير راه و شهرسازي در سه کميسيون دولت موج - وزير راه و شهرسازي در احکامي جداگانه نمايندگان تام‌الاختيار اين وزارت‌خانه را در کميسيون‌هاي اقتصادي، کلانشهر تهران و ساير کلانشهرها و امور اجتماعي و دولت الکترونيک را تعيين و معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، بر اساس حکم عباس آخوندي، حامد مظاهريان، پيروز حناچي و سيد سعيد سيد علايي، معاونان «مسکن و ساختمان»، «معماري و شهرسازي» و «توسعه و مديريت» وزارت راه و شهرسازي، به هيأت دولت معرفي شدند. در نامه‌هاي جداگانه‌اي که به همين منظور به روساي کميسيون‌هاي «اقتصاد هيأت دولت» و «امور کلانشهر تهران و ساير کلانشهرهاي هيأت دولت» و «امور اجتماعي و دولت الکترونيک هيأت دولت» ارسال شده جزئيات بيشتري آمده است.
در نامه وزير راه و شهرسازي به طيب‌نيا، رئيس کميسيون اقتصادي هيأت دولت، آمده است: بدين‌وسيله آقاي حامد مظاهريان معاون مسکن و ساختمان به عنوان نماينده تام الاختيار در کميسيون اقتصادي هيات دولت معرفي مي‌شود.
همچنين در نامه وزير راه و شهرسازي به دکتر رحماني فضلي، رئيس کميسيون خاص امروز کلانشهر تهران و ساير کلانشهرهاي هيأت دولت، ارسال شده، آمده است: بدين‌وسيله آقاي پيروز حناچي معاون شهرسازي و معماري به عنوان نماينده تام‌الاختيار در کميسيون خاص امور کلانشهر تهران و ساير کلانشهرهاي هيأت دولت معرفي مي‌شود.
عباس آخوندي با صدور نامه‌اي به رئيس کميسيون امور اجتماعي و دولت الکترونيک هيأت دولت، سيد سعيد سيد علايي را نيز به عنوان نماينده تام‌الاختيار در کميسيون امور اجتماعي و دولت الکترونيک هيأت دولت معرفي کرد.
در متن اين نامه خطاب به دکتر ربيعي رئيس محترم کميسيون امور اجتماعي و دولت الکترونيک هيأت دولت آمده است: بدين‌وسيله جناب آقاي سيد سعيد سيد علايي، معاون محترم توسعه مديريت و منابع، به عنوان نماينده تام‌الاختيار در کميسيون امور اجتماعي و دولت الکترونيک هيأت دولت معرفي مي‌گردد. خواهشمند است دستور فرماييد اقدامات لازم معمول فرمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن