تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814037694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادارات برتر خرم‌آباد در حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندي معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۵ق.ظ)
ادارات برتر خرم‌آباد در حوزه عفاف و حجاب و حقوق شهروندي معرفي شدند موج - خرم‌آباد - ادارات برتر شهرستان خرم‌آباد در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندي، امروز، ۲۵ مرداد، از طرف ستاد صيانت از حقوق شهروندي شهرستان خرم‌آباد معرفي و از آن‌ها تجليل شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، در جلسه صيانت از حقوق شهروندي شهرستان خرم‌آباد که امروز، يکشنبه، 25 مرداد، در فرمانداري خرم‌آباد برگزار شد، ادارات برتر در حوزه حقوق شهروندي و عفاف و حجاب در دو بخش ادارات با کارکنان کمتر از 50 نفر و ادارات با کارکنان بالاي 50 نفر معرفي و از آن‌ها تجليل شد.
موسيوند، دبير ستاد صيانت از حقوق شهروندي شهرستان خرم‌آباد گفت: ادارات شهرستان خرم‌آباد در دو مرحله يکي اوايل زمستان سال 93 و ارديبهست و خرداد امسال به‌ منظور بررسي عملکرد آن‌ها در دو حوزه حجاب و عفاف و حقوق شهروندي سال 93 مورد بازرسي قرار گرفتند.
وي با اشاره به اين‌که صيانت از حقوق شهروندي و حجاب و عفاف در حوزه کارکنان، خانواده‌هاي آن‌ها و مراجعان ادارات است، افزود: در مرحله اول اين ادارات مورد بازرسي و تذکر زباني قرار گرفتند.
وي ادامه داد: متاسفانه عدم آگاهي مديران از دستورالعمل‌هاي مربوط به ستاد صيانت از حقوق شهروندي و عفاف و حجاب و همچنين عدم ارائه مستندات توسط برخي ادارات از مهم ترين مشکلات ما در اين بخش است.
در ادامه اين جلسه از اداره آموزش و پرورش ناحيه يک خرم‌آباد در بخش ادارات بالاي 50 نفر در حوزه حقوق شهروندي، منابع طبيعي خرم‌آباد در بخش ادارات با کارکنان کمتر از 50 نفر در دو بخش حقوق شهروندي و حجاب و عفاف، کميته امداد خرم‌اآباد در بخش ادارات بالاي 50 نفر در حوزه حجاب و عفاف، بهزيستي خرم‌آباد در بخش ادارات بالاي 50 نفر در حوزه حجاب و عفاف به‌عنوان ادارت برتر تجليل شد.
همچنين در اين جلسه، از کميته امداد در بحث حقوق شهروندي، اداره تعاون در بخش حقوق شهروندي که رتبه دوم را کسب کردند و بهداشت و درمان که رتبه سوم حقوق شهروندي ادارات بالاي 50 نفر و تامين اجتماعي شعبه دوم به‌ خاطر کسب رتبه دوم حجاب و عفاف کمتر از 50 نفر، ارشاد خرم‌آباد به‌خاطر کسب رتبه سوم حجاب و عفاف در ادارات کمتر از 50 نفر، ثبت احوال در بخش ادارات کمتر از 50 نفر در بحث حقوق شهروندي و آموزش و پرورش ناحيه يک در حوزه حجاب و عفاف به‌ خاطر کسب رتبه‌هاي سوم تجليل شد.
در ادامه از ژاله شيرازي، کبري لک، فريبا فرج‌الهي و رستمي از بازرسان ستاد صيانت از حقوق شهروندي تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن