تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813169026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت بهداشت نگاه ويژه به همگاني کردن ورزش در بين دانشجويان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۲۱ق.ظ)
وزارت بهداشت نگاه ويژه به همگاني کردن ورزش در بين دانشجويان دارد موج - معاون فرهنگي و دانشجويي وزارت بهداشت گفت: توسعه ورزش همگاني در بين دانشجويان، اساتيد و کارکنان وزارت بهداشت مي‌تواند آغازي بر رويکرد توسعه ورزش همگاني در جامعه باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، شامگاه ديروز، 24 مرداد، دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي سراسر کشور با حضور محمدرضا فراهاني، معاون فرهنگي و دانشجويي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، قربانعلي سعادت، استاندار آذربايجان غربي و مسوولان استاني در سالن سه هزار نفري شهيدان آهندوست اروميه افتتاح شد.
معاون فرهنگي و دانشجويي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در مراسم افتتاحيه اين المپياد با تاکيد بر اين که وزارت بهداشت در کنار توجه به ورزش قهرماني، نگاه ويژه‌اي به همگاني کردن ورزش در بين دانشجويان دانشگاه‌هاي علوم پزشکي دارد، گفت: توسعه ورزش همگاني در بين دانشجويان، اساتيد و کارکنان وزارت بهداشت مي‌تواند آغازي بر رويکرد توسعه ورزش همگاني در جامعه باشد.
وي با اشاره به حضور 28 درصد دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي سراسر کشور در دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان اين دانشگاه‌ها از مرحله مقدماتي تاکنون اظهار کرد: اين ميزان حضور، نويدبخش حرکت گسترده در راستاي سلامتي فعالان بخش بهداشت و سلامت در کشور است و بايد آن را قدر به نهيم.
معاون فرهنگي و دانشجويي وزير بهداشت ادامه داد: شرکت گسترده دانشجويان وزارت بهداشت در المپيادهاي ورزشي نشان مي‌دهد اين افراد فرهيخته در کنار يادگيري علم به سلامتي خود نيز اهميت مي‌دهند و مي‌توان از آن‌ها انتظار داشت که سلامتي جامعه را نيز مهم بدانند و در اين عرصه تلاش کنند.
فراهاني از دست‌اندرکاران برگزاري دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور قدرداني کرد و گفت: اميدواريم دانشگاه علوم پزشکي آذربايجان غربي در اين عرصه نيز موفق ظاهر شده و ورزشکاران حاضر با خاطره‌اي خوش به ديگر استان‌ها برگردند.
در اين آيين، برنامه‌هاي ويژه افتتاحيه برگزار شد که از جمله آن‌ها مي‌توان به اهتزاز پرچم المپياد توسط دختران صخره نورد هلال احمر در بالاترين نقطه سالن برگزاري، روشن شدن مشعل المپياد و برنامه‌هاي فرهنگي هنري اشاره کرد.
گفتني است دوازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي علوم پزشکي کشور با حضور حدود دو هزار نفر از شامگاه شنبه، 24 مرداد، آغاز و تا سي‌ام مرداد در اروميه ادامه دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن