تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبر و ایثار آزادگان برگ زرینی است در تاریخ ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی در گفت و گو با پانا: صبر و ایثار آزادگان برگ زرینی است در تاریخ ایران خبرگزاری پانا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: صبر و ایثار آزادگان برگ زرین همیشه ماندگاری است در تاریخ ایران.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 10:26

خبرگزاری پانا+صبر و ایثار آزادگان برگ زرینی است در تاریخ ایران

حجت‌الاسلام حسن هنرمند با تبریک سالروز ورود آزادگان در 26 مردادماه افزود: آزادگان سخاوتمندانه جان نثاری و قهرمانانه مقاومت و صبوری کردند تا امام و کشورشان دشمن شاد نشود.
وی ادامه داد: این دلیرمردان با صبر و مقاومت خود در دوران جنگ و پس از آن در دوران تلخ و سخت اسارت مشت محکمی بر دهان استعمارگران کوبیدند و باعث افتخار همه ایرانیان شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهارداشت: 26 مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی یك مناسبت بزرگ برای پاسداشت مقاومت این عزیزان و تجلیل از منزلت و پایداری خانواده معظم آنهاست.
حجت‌الاسلام هنرمند بیان کرد: آزادگان در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی شده و ذخیره‌ای فرهنگی برای تقویت ایمان، مقاومت و امید برای نسل‌های آینده شدند.
وی ابراز داشت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به عنوان خادمین جامعه ایثارگری برنامه‌هایی به مناسبت این روز تدارک دیده است تا ذره‌ای از صبر و ایثار آزادگان عزیز قدردانی شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اضافه کرد: ساماندهی برنامه دیدار از آزادگان و خانواده معظم آنها با اولویت خانواده شهدای آزاده توسط مدیران و مسئولان در دهه آخر مرداد در قالب طرح سپاس، برگزاری مراسم و یادواره تجلیل از آزادگان با اولویت آزادگان شهید و آزادگان جانباز متوفی به ویژه آزادگانی كه تولد یا شهادت آنان مردادماه است بخشی از این برنامه هاست.
حجت الاسلام هنرمند هماهنگی با ستادهای نماز جمعه برای سخنرانی پیش از خطبه‌ها توسط آزادگان و اختصاص بخشی از خطبه‌ها به این موضوع، هماهنگی با صدا و سیمای استان جهت برگزاری میزگرد، بیان خاطره، مصاحبه و ... با حضور آزادگان سرافراز و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و تهیه و ارسال پیامك تبریك سالروز ورود آزادگان از دیگر برنامه ها بشمار می رود.
وی اضافه کرد: پوشش تبلیغات محیطی و گرافیكی با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی حسینیه‌های شهید، مراكز فرهنگی، گلزار شهدا و كانون های فرهنگی شاهد و ایثارگر، هماهنگی برای دیدار عمومی آزادگان با نماینده ولی فقیه، امام جمعه، استاندار، فرمانداران و مسئولان شهرستان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ابراز داشت: برگزاری ضیافت با حضور آزادگان و خانواده‌های آنها، اجرای سایر برنامه‌های متنوع و مختلف متناسب با فرهنگ بومی و محلی استان از برنامه‌ها به مناسبت این روز است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن