تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشتي در دنياي خبرهاي سوم خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گشتي در دنياي خبرهاي سوم خرداد


دور دنيا- دانش‌آموزان يك دبيرستان در كانادا كه جنگ غذا به راه انداخته بودند، توسط ماموران پليس دستگير شدند.

دعواي غذايي

تورتنو: اين دعوا زماني آغاز شد كه يكي از دانش‌آموزان يك كارتن شير پاكتي را در ناهارخوري مدرسه به سوي ديگران پرتاب كرد. ديگر دانش‌آموزان هم بلافاصله به اين بازي ملحق شدند و در يك چشم به هم زدن همه غذا‌ها روي هوا پرتاب شد.

اما دست آخر اين بازي تا جايي پيش رفت كه پليس براي جدا كردن دانش‌آموزان از يكديگر وارد عمل شد. جالب است كه اين دعوا تنها 30 ثانيه طول كشيد اما به دستگيري 4 دانش آموز منجر شد.

هرچند مقامات اين مدرسه از پليس خواستند همه دانش‌آموزان داخل ناهار‌خوري را دستگير كنند اما پليس به درخواست آنها توجهي نكرد.

معجزه پزشكي

نيويورك: پزشكان مي‌گويند زني كه براي مدت بيش از ۱۷ دقيقه هيچ امواج مغزي از خود ساطع نكرده است، به احتمال بسيار زياد بهبودي كامل خواهد يافت.

اين زن ۵۹ ساله پس از ۲ حمله قلبي پياپي به بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان انتقال يافت اما مدت كوتاهي پس از انتقال به بيمارستان ضربان قلب و نبض اين زن قطع و امواج مغزي او هم متوقف شد.

اما در حالي كه همه علايم حياتي اين زن از بين رفته و پزشكان از او قطع اميد كرده بودند، ناگهان از جاي خود بلند شد و شروع به صحبت كرد.

هرچند پزشكان به هوش آمدن اين زن را يك معجزه پزشكي مي‌دانند كه نمي‌توان هيچ دليل علمي براي آن ذكر كرد اما خود اين زن كه مادر يك پسر ۳۰ ساله است مي‌گويد اين خواست خدا بوده كه از مرگ نجات يابد. به هر حال در چند روز اخير خبرنگاران متعددي براي انجام مصاحبه‌هاي اختصاصي با وي در بيمارستان حاضر شده‌اند.

همسايگان لجباز

واشنگتن: يك زوج كه از دست همسايگان ديوار به ديوار خود به سطوح آمده بودند، عليه آنها به دادگاه شكايت كردند. آنها مي‌گويند همسايه‌شان از روي عمد نور‌افكن حياط را طوري تنظيم كرده است كه به حياط پشتي آنها بتابد.

اين زوج در دادگاه گفتند همسايه كناري آنها هم يك نورافكن ديگر را روي اتاق پذيرايي آنهاتنظيم كرده و هرچه از او درخواست كرده‌اند اين نورافكن را خاموش كند، توجهي نكرده است.

به هر حال اين زوج قصد فروش خانه خود را دارند اما به گفته آنها همسايگانشان از روي لجبازي كار‌هايي انجام مي‌دهند كه ملك اين زوج را از چشم خريداران بيندازند.

قيمت اين خانه حدود ۴۵۰ هزار دلار تعيين شده اما با توجه به اين مشكلات هنوز مشتري‌اي براي آن پيدا نشده است.

وكيل اين زوج مي‌گويد با توجه به اينكه همسايگان به درخواست مكرر اين زن و شوهر براي پايان دادن به مردم آزاري‌شان توجه نكرده‌اند، دادگاه احتمالا آنها را به پرداخت جريمه نقدي محكوم مي‌كند.

تقلب آماده

لندن: اين روياي هر دانش‌آموزي است كه هنگام امتحان، پاسخ سؤالات را داشته باشد. اما اين آرزو براي هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز انگليسي كه در امتحان سراسري موسيقي شركت كرده بودند، محقق شد. اين دانش‌آموزان خوش شانس پس از دريافت برگه‌هاي امتحاني، متوجه شدند كه پاسخ‌ها هم پشت برگه به چاپ رسيده است .

البته برخي از اين پاسخ‌‌ها به طور اختصاري نوشته شده بود و امكان تقلب را از دانش‌آموزان سلب مي‌كرد. پس از برگزاري اين امتحان سازمان مسئول برگزاري امتحانات اعلام كرد كه يك اشتباه چاپي موجب شده است كه اين اتفاق نادر به وقوع بپيوندد.

با اين حال مقامات در كمال تعجب اعلام كرده‌اند كه اين امتحان باطل نيست و دانش آموزان مجبور نيستند بار ديگر در جلسه امتحان شركت كنند.

يكي از مقامات در اين رابطه گفت: ما اطمينان داريم كه دانش آموزان با تكيه بر توانايي‌هاي خود در اين امتحان شركت كرده‌اند.

تاريخ درج: 3 خرداد 1387 ساعت 19:38 تاريخ تاييد: 3 خرداد 1387 ساعت 22:48 تاريخ به روز رساني: 3 خرداد 1387 ساعت 22:48
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 372]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن