تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813590077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط هواپیمای آموزشی درقزوین تلفات جانی نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



سقوط هواپیمای آموزشی درقزوین تلفات جانی نداشت
روز نو : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی دو نفره در این استان خبر داد و گفت: این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته است.
حمید ره انجام  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز حدود ساعت 10:55 یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی در 40 کیلومتری غرب قزوین بخش شمالی جاده قزوین - رشت سقوط کرد که بر اثر آن دو تن از سرنشینان این هواپیما مصدوم شدند.
وی افزود: کارآموز این هواپیمای آموزشی به صورت سرپایی مداوا و مربی 59 ساله از ناحیه ساق پا مصدوم و کوفتگی داشت که به سرعت توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی نیز خوب گزارش شده است.
ره انجام ادامه داد: در این سانحه سه گروه امدادگر جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل هفت دقیقه پس از اطلاع از حادثه در صحنه حضور داشتند و به امدادرسانی پرداختند.
در دو حادثه جداگانه 24 اردیبهشت ماه و ششم تیر ماه امسال نیز دو فروند هواپیمای سبک آموزشی اولی به دلیل نقص فنی در شهرستان آبیک فرود اضطراری داشت و دومین هواپیمای آموزشی نیز در شهرستان آبیک استان قزوین سقوط کرد که هر دو تلفات جانی نداشتند.




تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن