تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم ملی کاستاریکا برکنار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ملی کاستاریکا برکنار شد خبرگزاری پانا: اسطوره فوتبال کاستاریکا از هدایت تیم ملی کشورش کناره گیری کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 18:30

خبرگزاری پانا+کاستاریکا

به گزارش خبرگزاری پانا ، پائولو ونچاپ 39 ساله کمتر از 7 ماه پس از شروع کار خود در تیم ملی کاستاریکا از سمتش کنار رفت.وی که در جام جهانی رویایی 2014 دستیار خورخه لوئیز پینتو در تیم کاستاریکا بود پس از درگیری فیزیکی در پی تساوی بدون گل تیم امید کاستاریکا برابر پاناما در مقدماتی المپیک 2016 استعفای خود را اعلام کرد.
ونچاپ که در دوران بازیگری مهاجمی کارآمد در تیم هایی چون داربی کانتی ، وستهام و منچسترسیتی انگلیس و مالاگا اسپانیا بود گفت :«
از اتفاقات به وجود آمده پس از دیدار با پاناما و به ویژه از مردم پاناما عذرخواهی می کنم.من همیشه از حق کشورم دفاع کرده اما اما سعی کرده ام بهترین رفتار را نشان دهم.من هم انسان هستم و ممکن است اشتباه کنم اما امیدوارم این رفتار روی هیچکس تاثیر منفی درباره شخصیت من نگذاشته باشد. »
ونچاپ در دوران بازیگری در 73 بازی تیم کاستاریکا 45 بار گلزنی کرده است.وی ماه سپتامبر 2014 تیم کاستاریکا را قهرمان آمریکای مرکزی کرد و در جام ملت های کونکاکاف (گلدکاپ 2015) به یک چهارم نهایی رساند و این تیم تنها با یک گل دیر هنگام مغلوب مکزیک شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن