تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهی کاپیتان جوان از هواداران پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عذرخواهی کاپیتان جوان از هواداران پرسپولیس
مهرداد کفشگری که در دیدار برابر سپاهان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست مورد هجوم رسانه ها و پیشکسوتان تیم قرار گرفته است.
به گزارش نامه نیوز، هافبک دفاعی پرسپولیس که سومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد در دیدار برابر سپاهان با صلاحدید برانکو ایوانکوویچ بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست تا تجربه جدیدی در ترکیب سرخپوشان را پشت سر بگذارد. تجربه ای که البته برای او چندان شیرین نبود و باخت پرسپولیس در اصفهان نوک انتقادات را به سمت او چرخانده است. کفشگری در گفتگو با "ورزش سه"، به انتقادات پاسخ داد.

وقت نشد از بزرگان پرسپولیس رخصت بگیرم

در مورد انتقاداتی که نسبت به من درباره بستن بازوبند شده باید بگویم ابتدا این اتفاق را افتخار بزرگی برای خودم می دانم که در کنار بزرگانی مثل علی پروین، احمدرضا عابدزاده، همایون بهزادی، کریم باقری، محمد پنجعلی، حسین عبدی، علی کریمی، مهدوی کیا و بزرگان دیگر این تیم این افتخار نصیب من هم شده است. همه چیز کاملا اتفاقی و با سرعت پیش رفت و پیش از بازی به من اعلام شد بازوبند را باید ببندم و تنها فرصت داشتم از بزرگانی که در کنار تیم حضور داشتند مثل محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی رخصت بگیرم.

قبل از بازی بازوبند را به اومانیا و عالیشاه تعارف زدم

در ادامه و قبل از حضور در زمین با مشورتی که با آقایان خوردبین و قنبرپور داشتم اعلام کردم بازیکنان باتجربه دیگری در تیم حضور دارند که بهتر است این وظیفه به آنها محول شود. در رختکن بازوبند را به عالیشاه دادم و از او خواستم این وظیفه را بر عهده بگیرد که قبول نکرد. حتی به مایکل اومانیا هم دادم که او هم قبول نکرد. کاملا به ارزشی که این بازوبند دارد واقف هستم و آن را افتخار بزرگی برای خودم می دانم.

هدف انتقادات کفشگری نیست، پرسپولیس است

در این دو روز انتقادات زیادی به من شد. انتقاداتی که بیشتر آنها فنی نبود و هدف زدن پرسپولیس بود. قبول دارم در این بازی اشتباه داشتم اما به گونه ای نبود که تمام اتفاقات بازی را بر گردن من بیندازند. قبول دارم در باخت همه مقصر هستند اما این روش خوبی برای زدن پرسپولیس نیست.

روی گل سوم مقصر بودم و از همه عذر می خواهم

باز هم می گویم وقتی تیم می بازد همه ما مقصر هستیم و باید تلاش کنیم با بازیابی روحیه مان در ادامه از این شرایط خارج شویم. من روی گل سوم اشتباه کردم و پاس اشتباه دادم که در ادامه منجر به پنالتی خودم شد. روی این گل انتقاد کنند و حقم است. قبول دارم اگر آن اشتباه را نمی کردم شاید نتیجه بازی جور دیگری رقم می خورد اما در تمام دوران فوتبالی ام این اولین اشتباهم بود.

کاملا برتر از سپاهان بودیم و حق مان باخت نبود

بعد از گل غافلگیرانه ای که دریافت کردیم توانستیم روی حریف تسلط پیدا کنیم و با دو گل زیبایی که به ثمر رساندیم از حریف پیش افتادیم. اگر با همین نتیجه به رختکن می رفتیم مطمئنا پیروز بازی می شدیم اما بدشانسی باعث شد آن توپ به آن شکل وارد دروازه مان شود و گل تساوی را بخوریم. در نهایت هم طارمی آن فرصت را از دست داد و توپ در سمت ما تبدیل به گل شد و با بدشانسی هم همراه بودیم. میتوانستیم برنده این دیدار باشیم و حق مان اصلا باخت نبود.


به خاطر پرسپولیس، می خواستم خداحافظی کنم

من بازیکنی نیستم که بخواهم اینگونه برخوردها را تحمل کنم. همیشه سعی کردم احترام دیگران را حفظ کنم و دوست ندارم شرایط به گونه ای باشد که اینطور مورد هجوم قرار بگیرم. همیشه معتقدم هر کس باید تلاش کند لقمه حلال سر سفره اش ببرد و در طول زمانی که بازی می کنم همیشه تمام توانم را در زمین گذاشته ام. انتقاد کنند اما به گونه ای نباشد که این انتقادات برای خراب کردن تیم باشد. من یک بار زمانی که دایی از فوتبال رفت اعلام کرده بودم که فوتبال در اولویت من در هر شرایطی نیست و خیلی راحت آن را کنار می گذارم. همین امروز هم می توانم فوتبال را کنار بگذارم اما مثل همیشه خواهم جنگید و تمام تلاش مان را برای تغییر شرایط انجام خواهیم داد. پرسپولیس از نظر فنی و تکنیکی و تاکتیکی شرایط خوبی دارد و مطمئنا می توانیم شرایط را به سود پرسپولیس کند. انتقاداتی که طی این دو روز شد آنچنان هم به حق نبود اما یک قدم هم پا پس نمی کشم و به این تیم اطمینان کامل داریم.

وقتی از داور حمایت نمی کنند، حقانیت ما ثابت شده

درباره داور دیدار برابر سپاهان چه باید بگویم؟ همه چیز کاملا مشخص است. یکی از روزهای بد داوری در این بازی را پشت سر گذاشتیم و در کنار بدشانسی مان، قضاوت بازی هم تاثیر زیادی در باخت ما داشت. قصد ندارم باخت مان را توجیه کنم اما مطمئن باشید حق مان در این بازی شکست نبود. ما نمی گوییم داور اشتباه کرد اما وقتی کسی از داور این بازی با توجه به صحنه های مشکوک بازی دفاع نمی کند نشان دهنده حقانیت ماست. روی گل سوم و پنالتی هم داور می توانست پنالتی نگیرد و من اثر کوچکی روی بازیکن سپاهان داشتم و او با زرنگی خودش را روی زمین انداخت.

رتبه مان را با صدر خیلی زود عوض می کنیم

قبول دارم این رتبه برازنده پرسپولیس نیست و روی اشتباهات ما رقم خورده است. همین جا از همه عذر می خواهم و البته مطمئنم خیلی زود رتبه مان در جدول تغییر خواهد کرد. تازه سه هفته از لیگ را پشت سر گذاشته ایم و همه ما مثل هواداران منتظریم که بعد از مدت ها عنوان قهرمانی را کسب کنیم. ابزار خوبی هم در اختیار داریم و در ادامه مسابقات به روند امتیازگیری و پیروزی خواهیم رسید و رتبه مان را به صدر جدول تغییر خواهیم داد.


منبع: ورزش سه


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن