تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813355574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوري هاي تاريخ گذشته توسط دلال هاي شبکه به کشور مي آيند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۳۵ب.ظ)
دبير همايش فناوري‌هاي نوين شبکه‌هاي کامپيوتري: فناوري هاي تاريخ گذشته توسط دلال هاي شبکه به کشور مي آيند موج - دبير همايش فناوري هاي نوين شبکه هاي کامپيوتري با اعلام اين که از پتانسيل هاي داخلي در زمينه شبکه حمايت مي کنيم اظهار کرد: چند سالي است که فناوري هاي تاريخ مصرف گذشته توسط دلال ها وارد کشور مي شوند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ احسان عماد، دبير همايش فناوري هاي نوين شبکه هاي کامپيوتري و مدير عامل شرکت شبکه بانان پاژ، در نشست خبري اعلام برنامه‌هاي همايش توضيح داد: هدف ما اين است که در آن بخشي که در آن تخصص و تجربه‌اي بين المللي داريم، تجربيات را در قالب يک همايش به مخاطبان انتقال دهيم.
وي با بيان اين که حضور در اين همايش به دانشجويان، اساتيد و مديران دولتي بسيار توصيه مي‌شود، افزود: در اين همايش 6 کارگاه تخصصي در بخش‌هاي مختلف برگزار مي‌شود که به منظور آشنايي مخاطبان با طرز کار تجهيزات روز دنيا در حوزه شبکه، حدود 1.5 ميليارد تومان از تجهيزات مدرن به نمايش گذاشته مي‌شود.
عماد گفت: سعي داريم در اين همايش استفاده از اين تجهيزات به صورت عملي براي شرکت کنندگان ميسر شود تا بتوانند تجربه ديدن اين فن آوري‌ها را داشته باشند.
دبير همايش با اشاره به محورهاي اصلي گفت: مخاطبان اين همايش به خصوص دانشجويان مي‌توانند در سه حوزه مربوط به انتقال همزمان اطلاعات و صدا و تصوير(ويدئو کنفرانس)، حوزه امنيت اطلاعات و معماري‌هاي مرکز داده مقاله ارسال کنند.
وي در خصوص اعتبار علمي اين همايش هم گفت: به اين دليل که همايش علمي آموزشي شبکه بر خلاف ساير همايش‌ها به هيچ عنوان پنل تبليغاتي ندارد، در برگزاري اين همايش با مرکز علمي جهاد دانشگاهي کشور تفاهم نامه‌اي امضا کرده‌ايم تا به کساني که در اين همايش مقاله داشته باشند، اين مقالات در پايگاه SID.ir نمايه سازي شود و به کساني که در کارگاه‌ها شرکت کنند به صورت مشترک از طرف مرکز علمي جهاد دانشگاهي و شرکت پاژ، گواهينامه حضور اعطا خواهد شد.
عماد همچنين از استقبال خوب شرکت‌هاي دولتي و نهادهاي عمومي براي حضور در اين همايش خبر داد و اعلام کرد: بخش‌هاي دولتي به صورت معنوي از اين همايش حمايت کردند و قرار است کارشناسان حوزه شبکه و آي‌تي دستگاه‌هاي مختلف حضور فعالي در همايش داشته باشند.
وي همچنين از حمايت اين شرکت از مقالات برتر خبر داد و اعلام کرد: گروه داوران علمي اين همايش از اساتيد دانشگاه‌هاي برتر کشور مانند اميرکبير، شيراز و دانشگاه آزاد تهران شمال انتخاب شده‌اند و اساتيد بنامي هم هستند. البته ما براي نشان دادن حمايت خودمان و تشويق بيشتر شرکت‌کنندگان جوايز نقدي در نظر گرفتيم و به تشخيص گروه داوران چهار سکه بهار آزادي براي نفر اول، دو سکه نفر دوم و يک سکه براي نفر سوم در نظر گرفتيم.
عماد تاکيد کرد: ما به حمايت از دانشجويان و قرار دادن بخشي از سرمايه خود براي پيشرفت علم شبکه علاقمند هستيم.
مدير بخش خصوصي در زمينه شبکه در ادامه با انتقاد از عدم آگاهي برخي از مديران از فناوري‌هاي روز دنيا در حوزه شبکه و استفاده از تجهيزات قديمي در اين حوزه توضيح داد: خيلي از فن آوري‌ها بيش از 5 سال دوام نمي‌آورند و دائم در حال تغيير هستند. پردازنده‌ها هر روز بالاتر توليد مي‌شوند و اين يعني پيشرفت بيشتر، انتقال تصاوير بيشتر. اما متاسفانه در بخشي از کشور ما هنوز وقتي مناقصات را مطالعه مي‌کنيد مبتني بر تکنولوژي چند سال قبل و تجهيزات از رده خارج شده است که ما همچنان تقاضاي خريد داريم.
وي تاکيد کرد: ما قصد داريم با نشان دادن تکنولولوژي جديد به مخاطبانمان نشان دهيم در روند تصميم گيري، مناقصه سازي و انتخاب کالا براي هدفشان تجديدنظر و بازنگري کنند و ببينند تکنولوژي روز چيست؟ مشکل اصلي اين است که اکثر کشورهاي توليد کننده تجهيزات شبکه در کشور ما دفتر مستقيم ندارند و بنابراين عده‌اي واسط که هرچقدر کالاي عقب تر و قديمي تري بخريد منافعشان بيشتر تامين مي‌شود، اين کالاها را خريداري و وارد کشور مي‌کنند.
عماد گفت: اين انصافا حيف است که سازماني که قصد دارد سرويس بهتري ارائه دهد و از نقش آي تي در بالا بردن کيفيت زندگي مردم استفاده کند، به سراغ کالاهاي قديمي برود. وقتي کالاي قديمي خريد مي‌شود نمي‌توانيم فرآيندها و اتفاقات جديد را در شبکه‌هايمان پياده سازي کنيم. ما با تواني که داريم قصد داريم تلنگري بزنيم به عزيزانمان در حوزه آي تي که اين فن آوري‌ها وجود دارد و تغيير کرده است.
وي تصريح کرد: در گذشته يک آنتي ويروس براي يک کامپيوتر کاملا کفايت مي‌کرد اما امروز همه مي‌دانيم که آنتي ويروس فقط يک بخش از چرخه "امنيت" است و ما به تجهيزات بيشتري نياز داريم و اين اطلاع‌رساني به عهده شرکت‌هاي خصوصي که موتور اصلي حرکت اقتصادي در کشور هستند است و اميدواريم بتوانيم اين وظيفه‌اي که به عهده ما گذاشته شده است را به نحو احسن به انجام برسانيم.
همايش علمي - آموزشي فناوري‌هاي نوين در شبکه‌هاي کامپيوتري 25 شهريور در سالن‌ همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در اين همايش مي‌توانند به نام به سايت http://www.pec2015.com مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن