تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813630496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصرار آقای خاص به برکناری پزشک چلسی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اصرار آقای خاص به برکناری پزشک چلسی
مورینیو در مصاحبه‌ای از برکناری فیزیوتراپیست و پزشک تیمش صحبت کرد.
به گزارش نامه نیوز، دکتر اوا کارنیرو و فیزیوتراپیست تیم جون فرن احتمالا بر روی نیمکت آبی ها در بازی مقابل منچستریونایتد حضور نخواهند یافت. مورینیو تشخیص داده که حضور این دو نفر به ضرر تیم چلسی است.

این مجازات در پی بازی سوانسسی سیتی و چلسی مقابل هم، نصیب این دو نفر از کادر پزشکی شد.این دو تن به دنبال مصدومیت خفیف ادن آزارد در بازی زمانی که تیم 9 نفره شده بود وارد زمین شدند.

از آن چه بر می آید ادن آزارد در واقع به کمکی نیاز نداشت و با ورود بدون اجازه داور و مربی به زمین نشان دادند که فهم درستی از بازی در جریان نداشتند.

خبرنگاران از مورینیو درین باره پرسیدند که آیا این مجازات برای کارنیرو و همکارش با مشورت انجمن پزشکی عمومی بوده است یا خیر.

مورینیو پاسخ داد که روز جمعه با آنها دیدار کرده است.او گفت:"اولین چیزی که من بارها و بارها به دپارتمان پزشکی ام گفتم این است که سلامت بازیکن از نتیجه بازی مهم تر است."

"بازیکن از مربی مهم تر است بازیکن از داور مهم تر است و وقتی که لازم است وارد زمین شوی حتی اگر داور اجازه ندهد وارد زمین بشوی وارد خواهی شد.

این مسئله اصلا اهمیت ندارد که داور از این موضوع خوشحال یا ناراحت باشد.حتی بعضی اوقات لازم نیست دوبارراجع به موضوع فکر کنید.

حالا واضح است مقصود من،می دانید که برای ما سلامت بازیکن از همه چیز مهم تر است.

مورینیو در آخر گفت شما هر چه قدر که بخواهید می توانید از من سوال بپرسید اما من در مورد تصمیمم مجبور به پاسخگویی به شما نیستم.


منبع: فارس


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن