تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816509884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی سراسری دختران آفتاب در اردبیل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور دانش‌آموزان منتخب کشور اردوی سراسری دختران آفتاب در اردبیل آغاز شد خبرگزاری پانا: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل از آغاز اردوی سراسری آموزشی تشکیلاتی دختران آفتاب در اردبیل خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 16:03

اردوی سراسری دختران آفتاب در اردبیل=خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن امینی در مراسم آغازین این اردو که به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و با هدف آشنایی دانش‌آموزان دختر منتخب قرارگاه‌های دانش‌آموزی کشور در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما این اردو را در اردوگاه مقدس اردبیلی به مدت چهار روز برگزار کرده و تلاشمان بر این است تا در این اردو برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های تربیتی، آموزشی و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی به انجام برسانیم. وی افزود: آیین اختتامیه این اردو عصر روز 25 مرداد ماه با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد تا بتوانیم دانش‌آموزان را در این مدت با اهداف و برنامه‌های قرارگاه‌های دانش‌آموزی و فعالیت‌های تشکیلاتی به ویژه در حوزه آموزشی، تربیتی و بصیرتی آشنا کنیم. مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل ادامه داد: در این اردو ما با محوریت و موضوعیت ارتقای مهارت‌های دانش‌آموزان به صورت فردی و اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های سلامت و بلوغ دختران، دشمن‌شناسی، سواد رسانه‌ای، جریان‌سازی لایه‌های دانش‌آموزی، برنامه‌های آموزشی و علمی، کارگاه‌های معرفتی، بصیرتی و تقویت اخلاق اسلامی، دانش‌آموزان را با موضوع سیره و سلوک زندگی ائمه اطهار به ویژه حضرت زهرا (س) بیشتر آشنا می‌کنیم. امینی تصریح کرد: ما این اردو را با همکاری و مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور و با محوریت ارتقای توانمندی‌های دختران قرارگاه‌های دانش‌آموزی برگزار کرده و در یک فضای صمیمی تلاش خواهیم کرد تا در قالب برنامه قرار آیه‌ها از بیانات نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه با موضوعات و محور ارتقای شخصیت فردی و اجتماعی بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی استفاده کرده و بیشتر آنها را در حرکت رو به جلوی خود به کار گیریم. وی برپایی نمایشگاه طب و تغذیه اسلامی، کارگاه‌های علمی آموزشی رصد نجوم، گل‌گشت‌ها و برنامه‌های تفریحی و گردشی در مناطق پرجاذبه استان اردبیل را یادآور شد و گفت: انتخابات اعضای 32 پایگاه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور در این اردو برگزار شده و دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان در این انتخابات حضور پیدا می‌کنند.  مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در مورد فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل نیز گفت: در حال حاضر 300 انجمن مدارس و 12 شعبه اتحادیه در شهرستان‌ها فعال هستند. امینی به برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ما با حضور 3 هزار منتخب استانی با هدف زبده‌شناسی و نخبه‌پروری سعی‌مان بر این است تا اوقات فراغت دانش‌آموزان را با برنامه‌های دینی، معنوی و فرهنگی و هنری پر کنیم. وی افزود: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان تلاشش بر این است تا دانش‌آموزی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 تربیت و پرورش داده و امکان توانمندی‌های بیشتر را برای نسل آینده فراهم بیاورد.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن