تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820865846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از ۳۵۰ روستاي خراسان‌جنوبي از اينترنت پرسرعت بهره‌مند مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در بيرجند: بيش از ۳۵۰ روستاي خراسان‌جنوبي از اينترنت پرسرعت بهره‌مند مي‌شوند موج - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: تا پايان امسال بيش از ۳۵۰ روستاي خراسان جنوبي از اينترنت پرسرعت بهره‌مند مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود واعظي ظهر امروز در جلسه شوراي اداري خراسان جنوبي، اظهار داشت: هيچ محدوديتي براي تخصيص بودجه به استان خراسان جنوبي نداريم.
وي افزود: در سال گذشته يک‌هزار و 880 ميليارد ريال سرمايه گذاري در حوزه آي سي تي خراسان جنوبي انجام شده است.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: امسال نيز يک هزار و 50 ميليارد ريال در اين حوزه در خراسان جنوبي سرمايه گذاري مي‌شود و امروز از اين ميزان سرمايه گذاري امسال، 440 ميليارد ريال آن در خراسان جنوبي افتتاح مي‌شود.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات تصريح کرد: دولت بايد در خراسان جنوبي حساب ويژه باز کند و همه روستاهاي بالاي 15 خانوار و يا 10 خانوار بايد از حداقل ارتباطات برخوردار باشند.
واعظي افزود: در حال حاضر 916 کيلومتر فيبر نوري در يک سال و نيم گذشته در خراسان جنوبي اجرا شده است و سه شهرستان بيرجند، طبس و قاين از اينترنت نسل 3 برخوردار هستند و شهرستان‌هاي ديگر هم در تلاش هستيم مورد پوشش قرار دهيم و همچنين نسل 4 را همه در استان در تلاش هستيم که داشته باشيم.
وي بيان کرد: ما به خراسان جنوبي 55 قول در زمينه فناوري اطلاعات داديم که 90 درصد از آنها را انجام داديم و آنچه که در اين سفرها توافق مي‌کنيم در کميته مشترک پيگيري مي‌شود و به دنبال اين هستيم که زير ساخت‌هاي خراسان جنوبي را ارتقاء دهيم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه به دنبال گسترش دولت الکترونيک در استان هستيم، گفت: زيرساخت‌هاي استان در حال حاضر به خوبي دارد پيش مي‌رود و بايد تلاش کنيم که دولت الکترونيک را در خراسان جنوبي به صورت جدي تر دنبال کنيم.
واعظي تصريح کرد: خراسان جنوبي در زمينه شرکت‌هاي دانش بنيان در بخش ارتباطات بابد ورود پيدا کند و ما هم مجوزهاي لازم را پيگيري خواهيم کرد.
وي افزود: در بخش ديتا سنتر بنا داريم اآنچه که بخش خصوصي مي‌تواند انجام دهد و اگر تا 15 روز ديگر بخش خصوصي مراجعه نکرد بخش ديتا سنتر را خودمان آغاز مي‌کنيم و اميدواريم بتوانيم تا پايان امسال ديتاسنتر را در خراسان جنوبي راه اندازي کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن