تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815368277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عباسي خبر داد:واگذاري5درصدمدارس دولتي درمرحله اول/تاسيس بانك تعاون 3ماه بعد ازابلاغ


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عباسي خبر داد:واگذاري5درصدمدارس دولتي درمرحله اول/تاسيس بانك تعاون 3ماه بعد ازابلاغ
مشهد - خبرگزاري مهر: وزير تعاون گفت: اداره مدارس دولتي در سال تحصيلي آينده به شركت‌هاي تعاوني واگذار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دكتر محمد عباسي، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران درمشهد افزود: با هدف مشاركت مردم در اداره مدارس و با همكاري وزارتخانه‌هاي تعاون و آموزش وپرورش وبا تامين اعتبار از سوي دولت، اداره مدارس دولتي به صورت تعاوني به رييس و معاونين و معلمان آنها واگذار خواهد شد.

وزير تعاون اظهار داشت: در مرحله اول، اداره پنج درصدمدارس دولتي به‌تعاونيها واگذار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: مفاد اجرايي شدن سياست‌هاي اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي، مراحل نهايي خود را در كميسيون اقتصاد مجمع تشخيص مصلحت نظام طي مي‌كند.

وي اظهار داشت: تاسيس بانك توسعه تعاون مهمترين بخش آن است و بعد از ابلاغ قانون تاسيس بانك توسعه تعاون، دولت ظرف مدت سه ماه موظف است اين بانك را راه اندازي كند.

عباسي تصريح كرد: تسريع در روند تصويب سياستهاي كلي اصل ‪ ۴۴‬موجب افزايش موفقيت در اهداف از پيش تعيين شده آن از جمله در نيل به تحقق ‪ ۲۵‬درصدي سهم بخش تعاون در توليد ناخالص ملي مي‌شود .

وي تاكيد كرد: تا پايان برنامه چهارم توسعه و با اجرايي شدن برنامه‌هاي توسعه‌اي در بخش تعاون، سهم صادرات غير نفتي در اين بخش از ‪۲۰‬ درصد كنوني به ‪ ۴۰‬درصد افزايش مي‌يابد.

وزير تعاون اظهار داشت: سهم ‪ ۲۰‬درصدي كنوني صادرات غير نفتي بخش تعاون سالانه چهار ميليارد دلار است و بخش تعاون تاكنون زمينه اشتغال ‪ ۲/۵‬ميليون نفر را فراهم كرده است.

وي اظهار داشت : ‪ ۶۰‬درصد از تعاوني‌هاي موجود در كشورفعال هستند و با احتساب تعاوني‌هاي ثبت نام شده درسال ‪ گذشته بالغ بر ‪ ۱۴۲‬هزار تعاوني در كشور وجود دارد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 491]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن