تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبری: به دنبال کسب هشتمین قهرمانی هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اکبری: به دنبال کسب هشتمین قهرمانی هستیم
سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: به دنبال کسب هشتمین قهرمانی خود در این مسابقات هستیم.


به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری پس از کسب سه پیروزی در رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، اظهار کرد: سطح این دوره از مسابقات از لحاظ فنی خوب است. تیم قطری با بهره مندی از بازیکنان خارجی سطح بالا توانسته خوب نتیجه بگیرد و دیگر تیم ها هم با آمادگی راهی مسابقات شدند.

وی ادامه داد: تیم های آسیای شرقی هم نسبت به قبل قوی تر شده اند. با این حال ما در تلاش هستیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و بتوانیم هشتمین قهرمانی خود را در این مسابقات کسب کرد و چند سال غیبت در مسابقات باشگاه های آسیا را جبران کنیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با اشاره به دیدار تیمش مثابل نماینده فیلیپین خاطر نشان کرد: مشکل اصلی بازیکنان من در دیدار با تیم های ضعیف بی انگیزگی است. با این حال من در تلاش هستم که به بازیکنانم توصیه کنم همه مسابقات و حریفان را جدی بگیرند. هدف ما قهرمانی است و نباید در هیچ دیدار حتی نبرد با ضعیف ترین تیم ها، کوتاهی کنیم.

اکبری به مرحله دوم مسابقات اشاره کرد و افزود: با تمام شدن دور مقدماتی ، در مرحله دوم این رقابت ها با تیم های بایک موتور چین، پالودار قزاقستان و ارتش کره جنوبی هم گروه شدیم وباید به مصاف این سه تیم برویم. نکته مثبتی که در اینجا وجود دارد این است که در مرحله مقدماتی با تیم ارتش کره دیدار کرده و این تیم را شکست داده ایم. این نتیجه بنا بر قانون مسابقات در مرحله دوم لحاظ می شود و این برای تیم ما یک پوئن محسوب می شود.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت از نمایش بازیکنانش در این مسابقات تا اینجای کار ، اضافه کرد: امیدوارم روند کسب پیروزی های ما ادامه پیدا کند  تا در نهایت به نتیجه دلخواهمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.



انتها پیام



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

چهره تیم های راه یافته به نیمه نهایی مشخص شد
کار سخت قهرمان آسیا مقابل قهرمان اروپا
والیبال بانوان در نگاه میر سپاسی
فيليپين سومين قرباني پيكان
شاگردان وكيلی در آستانه نخستين نبرد جهانی
صنوبر: شرایط مسابقات جام جهانی بسیار ویژه است
دومین پیروزی پیکان در قهرمانی باشگاه های آسیا
ابتکاری که انتظارات را بر آورده کرد





۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن