تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرشاسبي: برانکو کارش را بلد است و از او حمايت مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
قطعا درباره بحث داوري ورود خواهيم کرد گرشاسبي: برانکو کارش را بلد است و از او حمايت مي کنيم موج - عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد که هيئت مديره اين باشگاه از سرمربي کروات خود حمايت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، حميدرضا گرشاسبي در حاشيه نشست خبري المپياد اميدهاي آينده ورزش تهران در خصوص اينکه آيا اختلافي بين اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس و برانکو وجود دارد يا خير، اظهار داشت: به هيچ عنوان اختلافي بين اعضاي هيئت مديره و همچنين برانکو وجود ندارد. باشگاه و هيئت مديره به برانکو اعتماد کرده‌اند و برانکو هم مربي بزرگ و کارکشته‌اي است.
وي ادامه داد: پرسپوليس در سه بازي گذشته بد بازي نکرده و از نظر فني شرايط خوبي داشته اما متاسفانه در بازي‌هاي گذشته ضعف داوري بسيار مشهود بود. نمي‌دانم چرا فدراسيون فوتبال به اين مسئله ورود نمي‌کند و اجازه مي‌دهد حق تيم مردمي به نام پرسپوليس خورده و ضايع شود.
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: کاري ندارم که يک تيم چطور چند بازي پشت سر هم ميزبان است اما اگر در همين بازي آخر مقابل سپاهان شکست خورديم به خاطر مشکلات داوري بود. کاري به مسئله حضورم در هيئت مديره باشگاه پرسپوليس ندارم اما در جايگاه رئيس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پيگير اين هستم که چرا حق پرسپوليس در بخش داوري خورده شده است.
گرشاسبي با بيان اينکه باشگاه با مشکلات مالي روبه‌رو است و بايد به ما کمک شود افزود: معتقدم پرسپوليس آينده بسيار خوبي خواهد داشت. تيم جوان و دونده است و در بخش هجومي هم عالي کار مي‌کند. در اين سه بازي هم پرسپوليس بد آورده و هم مشکلات داوري زياد بوده در مجموع هيچ اختلافي بين برانکو و هيئت مديره وجود ندارد و معتقدم آينده برانکو بسيار روشن است.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا حضور پرسپوليس در رده شانزدهم جدول او را نگران نمي‌کند گفت: تازه 3 بازي از ليگ گذشته و نمي‌شود از الان ارزيابي انجام داد. قطعا با يک برد و 3 امتياز جايگاه تيم در جدول تغيير خواهد کرد. هواداران بايد کمي صبور باشند و از تيم حمايت کنند تا در آينده وضعيت بهتر شود.
گرشاسبي با تاکيد بر اين مسئله که هيئت مديره از ايوانکوويچ حمايت خواهد کرد در پاسخ به اين سوال که اين حمايت از برانکو تا هفته ششم خواهد بود عنوان کرد: اصلا اين مسئله درست نيست چون برانکو کارش را بلد است و ما مشکلي از اين بابت نداريم. واقعا خيلي زود است که بخواهيم در اين خصوص حرف و يا تصميم‌گيري کنيم هر چند هيچ حرفي هم وجود ندارد.
عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت اسپانسر اين باشگاه گفت: براي اسپانسري 2،3 گزينه به باشگاه معرفي شده که هيئت مديره به طاهري اختيار تام داده تا در اين مورد تصميم‌گيري کند.
گرشاسبي در واکنش به سوالي مبني بر اينکه هفته گذشته اعلام شد علي‌ اکبر طاهري 3 ميليارد تومان از اعتبارات صندوق حمايت از قهرمانان و پيشکسوتان به باشگاه پرسپوليس واريز کرده است، گفت: طبق قانون به هيچ عنوان نمي‌شود از اعتبارات صندوق حمايت از پيشکسوتان براي جايي ديگر پولي برداشت. اعتبارات اين صندوق مشخص است اما اگر اين خبر از جايي مانند سازمان بازرسي تاييد شده باشد خودشان هم بايد پيگير اين مسئله باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن