تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار جدي فيفا به پلاتيني و اعضاي کميته اجرايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
هشدار جدي فيفا به پلاتيني و اعضاي کميته اجرايي موج-فيفا از اعضاي کميته اجرايي اين سازمان انتظار دارد که درخصوص راي دادن به روسيه و قطر براي ميزباني دو جام جهاني 2018 و 2022 صحبت کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، در شرايطي که در ماه هاي اخير روند بازبيني تخلفات فيفا با ورود FBI و دادستاني سوئيس سرعت پيدا کرده است، ترديد هاي زيادي در مورد فساد در انتخاب روسيه و قطر به عنوان ميزبان جام جهاني مطرح شده است.
اعضايي از کميته اجرايي فيفا که براي دو جام جهاني 2018 و 2022 راي داده اند، تهديد شده اند که در صورت عدم اعتراف در خصوص آراء مشکوک، از اين سازمان اخراج مي شوند.
فيفا اخير يک شرکت وکالت آمريکايي به نام کوئين امانوئل ارکهارت و سوليوان را استخدام کرده است تا مشخص کند آيا اعطاي ميزباني به اين دو کشور، با رشوه انجام شده است يا خير.
مسأله اعتبار فيفا در ماه هاي اخير به شدت زيرسوال رفته است و سران اين سازمان غول پيکر که از چند سو مورد سوال و تحقيق واقع شده اند، اميدوارند با مرتفع ساختن اين مشکل بتوانند خود را از زير بار سنگين انتقادات برهانند.
ده عضو از 22 عضوي که به روسيه و قطر براي دو جام جهاني 2018 و 2022 راي داده اند هنوز در کميته اجرايي حضور دارند. ميشل پلاتيني و چونگ مونگ جون که براي شرکت در انتخابات ماه فوريه رياست فيفا نيز نامزد شده اند، از اين دسته هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن