تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813316645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري با رايزنان علمي ايران زمينه ساز ارتقا در عرصه بين الملل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۹ب.ظ)
همکاري با رايزنان علمي ايران زمينه ساز ارتقا در عرصه بين الملل موج - معاون آموزشي وزارت بهداشت در نشست مشترک با رايزنان علمي جمهوري اسلامي ايران در هند، شنگن، روسيه و چين گفت: همکاري رايزنان علمي جمهوري اسلامي ايران با وزارت بهداشت زمينه اي براي ورود کشور به عرصه‌هاي بين المللي آموزش علوم پزشکي است.
به گزارش خبرگزاري موج، باقر لاريجاني در اين نشست اظهار داشت: حضور رايزنان علمي در کشورهاي مختلف مي‌تواند فرصت مناسبي براي توسعه بين الملل آموزش علوم پزشکي کشور فراهم آورد.
وي افزود: شوراي بين الملل معاونت آموزشي که طي چند ماه اخير تشکيل شده، بستر مناسبي براي تعامل هدفمند معاونت آموزشي با رايزن‌هاي علمي است.
معاون آموزشي وزارت بهداشت با بيان نقاط قوت آموزش علوم پزشکي کشور و وجود ظرفيت‌هاي لازم جهت ورود به عرصه‌هاي بين الملل در اين حوزه گفت: با تغيير مدل ارزيابي دانشگاه‌هاي خارج از کشور و بهره مندي از نظام‌هاي ارزيابي بين المللي مي‌توان زمينه‌هاي بيشتري براي بهره مندي از توانمندي‌هاي اين دانشگاه‌ها فراهم کرد.
وي ضمن بيان برنامه‌هاي آتي اين معاونت براي ورود به بازارهاي جهاني آموزش علوم پزشکي ابراز اميدواري کرد: با اقدامات صورت گرفته در اين زمينه و همکاري با رايزن‌هاي علمي جمهوري اسلامي ايران شاهد اعتلاي آموزش علوم پزشکي کشور خواهيم بود.
حيدرزاده، معاون بورس‌هاي وزارت علوم با بيان تاريخچه اي از فعاليت رايزنان علمي ايران در جهان، ارائه خدمات به دانشجويان ايراني شاغل به تحصيل در خارج از کشور و ارزيابي دانشگاه‌هاي خارج از کشور را از مأموريت‌هاي اصلي رايزن‌هاي علمي جمهوري اسلامي ايران خواند و گفت: گسترش فرهنگ و زبان ايراني در دنيا از جمله اهدافي است که در خلال فعاليت رايزنان علمي محقق مي‌شود.
وي انتقال تکنولوژي را از ديگر اهداف رايزنان علمي در شرايط کنوني دانست و افزود: بحث همکاري در تأسيس و فعاليت در پارک‌هاي علم و فناوري و شرکت‌هاي دانش بنيان نيز يکي از اهدافي است که در دستور کار رايزن‌ها قرار دارد.
معاون بورس وزارت علوم، نظارت بر مؤسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور و ساماندهي اين مراکز را نيز از ديگر وظايف رايزن‌هاي علمي جمهوري اسلامي ايران برشمرد و ابراز اميدواري کرد: همکاري رايزنان علمي با وزارت بهداشت زمينه اي جهت توسعه بين الملل آموزش علوم پزشکي شود.
گفتني است، نشستي با حضور باقر لاريجاني، معاون آموزشي وزارت بهداشت، معاون بورس وزارت علوم و رايزنان علمي جمهوري اسلامي ايران در هند، شنگن، روسيه و چين در آخر هفته گذشته برگزار شد و درخصوص نحوه تعامل رايزن‌هاي علمي با وزارت بهداشت به بحث و بررسي پرداخته شد.
بر اساس اين گزارش، در اين نشست دکتر قادر قرباني، دکتر بهرفه ابطحي، حسين گنجي دوست و علي اعظم خسروي، رايزنان علمي جمهوري اسلامي ايران در منطقه شنگن،‌ روسيه و مشترک المنافع، پکن و هند و شبه قاره نيز به بيان نقاط قوت و چالش‌هاي موجود در مناطق مربوطه در راستاي توسعه آموزش علوم پزشکي پرداختند و زمينه‌هاي همکاري قابل بهره برداري در اين حوزه را عنوان کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن