تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815602717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلاسمای همدانی‌ها به دارو تبدیل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پلاسمای همدانی‌ها به دارو تبدیل می‌شود
رئیس سازمان انتقال خون استان همدان از ارسال پلاسماهای خون از استان همدان به خارج از کشور برای تهیه دارو در آینده نزدیک خبر داد.
دکتر افشین محمدی گفت: استان همدان پتانسیل ارسال پلاسما به خارج از کشور را داشته و تاکنون 15 استان در کل کشور این شرایط را دارند که تا پایان سال‌جاری این امر انجام خواهد شد. رئیس سازمان انتقال خون استان همدان افزود: ارسال پلاسما به خارج از کشور تولیدات داروهایی از جمله آلبومین، فاکتورهای انعقادی خون و سایر داورها را به دنبال خواهد داشت. دکتر محمدی با بیان اینکه در سال‌جاری 18 درصد مراجعه‌کنندگان برای اهداء خون از اهداء معاف شدند، ادامه داد: مجموعه انتقال خون توانایی و شرایط جسمی افراد را در نظر گرفته و در صورتیکه توانایی و شرایط اهداء را نداشته باشند از اهداء خون معاف می‌شوند. وی گفت: در چهار ماهه اول امسال 11 هزار و 646 واحد خون در مجموعه انتقال خون استان همدان اهداء شده که از این تعداد تنها 952 واحد اهداء خون مربوط به خانم‌ها بوده و کمتر از پنج درصد را تشکیل می‌دهد و آقایان بیش از 95 درصد خون‌های اهداءیی را تشکیل می‌دهند. رئیس سازمان انتقال خون استان همدان افزود: در چهار ماهه اول سال‌جاری تعداد اهداء کنندگان افزایش چشم‌گیری داشته است و خون‌های مازاد در صورت اعلام نیاز استان‌ها به استان‌های هم‌جوار ارسال می‌شود.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن