تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814611987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجتي از نرخ خريد تضميني شير مي گويد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۹ق.ظ)
حجتي از نرخ خريد تضميني شير مي گويد موج - وزير جهاد کشاورزي گفت: دامداران خود بايد توليد کننده علوفه مورد نياز دام باشند تا قيمت تمام شده محصولات آنان کاهش يافته و براي تأمين نهاده‌هاي دامي با مشکل مواجه نشوند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود حجتي در حاشيه بازديد از دامداري‌هاي شهرستان ورامين گفت: يکي از اعتقادات وزارت جهاد کشاورزي اين است که بايد کسي پروانه دامداري داشته باشد که حداقل بتواند علوفه سيلويي و يونجه خود را توليد کند.
وي افزود: علوفه متراکم مورد نياز دامداران مي‌تواند با واردات تأمين شود که از ثبات قيمت بيشتري نيز برخوردار است، به طوري که در دو سال گذشته قيمت ذرت و کنجانه با کاهش نيز مواجه شده است.
وي اظهار داشت: هم اکنون با رفع بسياري از محدوديت‌ها قيمت نهاده‌هاي دامي مانند ذرت نسبت به گذشته از کاهش چشمگيري برخوردار بوده است.
وي در خصوص نرخ خريد تضميني شير از دامداران گفت: دولت سال گذشته قيمت هزار و440 تومان را بابت هر ليتر شير در نظر گرفته بود و اعتقاد و اصرار داريم که اين قيمت عملي شود.
وي افزود: بعضي از نارسايي‌ها در سيستم اداري باعث شده تا اين امر تاکنون محقق نشود که يقيناً با همکاري ساير ادارات و تأکيدات دولت، اين امر اجرايي و عملي خواهد شد.
وي با تاکيد بر توسعه کشاورزي نوين گفت: هم اکنون کمتر از 9 هزار هکتار از اراضي کشور زير کشت محصولات گلخانه اي اعم از صيفي جات و گل و گياه رفته که اين امر بايد توسعه يابد.
حجتي افزود: بازار مناسب، اشتغال زايي و کاهش چشمگير مصرف آب در گلخانه‌ها از جمله عواملي است که باعث شده تا توجه دولت به اين سمت معطوف گشته و طبق برنامه ششم توسعه گلخانه‌ها بايد در دستور کار قرار گيرد.
وي تصريح کرد: يکي از طرح‌هاي محوري شوراي اقتصاد توسعه گلخانه‌ها در کشور است که اميد است با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته اين امر محقق شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن