تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816545794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا




آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.





طرفداری: آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش  بالاگه خبرنگار اسپانیایی اسکای، منچسترسیتی پیشنهادی رسمی برای جذب پدرو داده است. پیشنهادی که سیتی ارائه داده است بیش از بند آزاد سازی پدرو است.

♦ به گزارش  ESPN FC، مت استیونز که موفق شده بیش از 50 گل برای تیم جوانان بارنت در فصل گذشته به ثمر رساند، مورد توجه منچستر سیتی و منچستر یونایتد قرار گرفته است و این در حالی است که پیش از این پیشنهاد سوانزی سیتی و کریستال پالاس برای این بازیکن رد شده است.

♦ به گزارش  میرر، در صورت انتقال قرضی ماریو بالوتلی، لیورپول حاضر است تا 60 درصد از دستمزد وی را پرداخت کند.

♦ به گزارش Guardian، لوئیز فن خال سرمربی هلندی یونایتد فاش کرد که ده خیا چندی پیش به صراحت اعلام کرد که نمی خواهد برای شیاطین سرخ به میدان برود.

♦ به گزارش  اسکای اسپورتس ، سران منچستریونایتد برای جذب نیکولاس اوتامندی اقدام نخواهند کرد. همچنین یونایتد هیچ قصدی برای فروش خاویر هرناندز ندارد.

♦ به گزارش ESPN، امانوئل آدبایور مهاجم توگویی تیم تاتنهام از مسئولان این تیم اجازه جدایی و پیوستن به وستهم یونایتد را درخواست کرده.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم استون ویلا قصد دارد خوزه فونته دفاع میانی فرانسوی ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد. قدیس ها کولیبالی از ناپولی را جانشین وی خواهند کرد.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم میلان ایتالیا قصد دارد لوکاس لیوا هافبک دفاعی برزیلی لیورپول را به خدمت بگیرد.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم فولهام قصد دارد با 8 میلیون پوند دوایت گیل مهاجم جوان تیم کریستال پالاس را به خدمت بگیرد.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو،خبرنگار و کارشناس مشهور حوزه نقل و انتقالات، در جریان مراسم معارفه بازیکنان آ اس رم برای فصل جدید که ساعتی قبل در ورزشگاه المپیکو برگزار شد، خبری از ماتیا دسترو نبود.

♦ به گزارش  جانلوکا دی مارتزیو، در حالی که صبح امروز مدیر برنامه دریس مرتنس از اینتر به عنوان یک مقصد احتمالی برای موکلش نام برد، از ایتالیا خبر می رسد که مذاکره ای بین دو باشگاه بر سر این بازیکن اتفاق نیفتاده است.

♦ به گزارش  اسکای، مدیر باشگاه آ اس رم تایید کرد که این تیم بازیکنان دیگری را برای انتقال، در نظر دارد و جالوروسی همچنان در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعال خواهد بود.

♦ به گزارش Il Mattino، یوونتوس به باشگاه سامپدوریا اعلام کرده، حاضر است پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای جذب روبرتو سوریانو هافبک این تیم ارائه کند، پیشنهادی بالاتر از پیشنهاد دو تیم میلان و ناپولی که به شدت به دنبال جذب این بازیکن بوده اند.

♦ به گزارش فوتبال - ایتالیا، رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال آ اس رم در ادامه برنامه های خود برای تقویت خط دفاعی تیمش این بار به سراغ ممدو ساخو مدافع فرانسوی باشگاه لیورپول رفته است.

♦ به گزارش  Tuttosport، جنوا آماده است برای جذب کیتا بالده، دیه گو پروتی وینگر آرژانتینی اش را به لاتزیو بدهد، اما جنوا در راه جذب این وینگر 20 ساله سنگالی که محصول آکادمی بارسلونا است، اینتر و تورینو را رقیب خود می بیند.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، شالکه 04 با پیشنهادی 6 میلیون یورویی برای جذب اینلر ارائه کرده است در حالی که Sky خبر از پیشنهاد 7 میلیون یورویی شالکه با پاداش برای جذب اینلر می دهد.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم یوونتوس که با مشکل به خدمت گرفتن یک بازیکن شماره 10 مناسب رو به رو است حال کریستین اریکسن هافبک تهاجمی دانمارکی تاتنهام هاتسپرز را برای این امر در نظر گرفته است.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش AS، باشگاه رئال مادرید همچنان در پی تقویت خط میانی خود است و در این راه قصد دارد ویلیام کاروالیو هافبک تیم اسپورتینگ لیسبون را به خدمت گیرد.

♦ به گزارش Cadena SER، تیم منچسترسیتی حاضر است برای به خدمت گرفتن نیکولاس اوتامندی مدافع آرژانتینی والنسیا الیاکیم مانگالا مدافع فرانسوی خود را به تیم اسپانیایی واگذار کند.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش رادیو محلی RT1،  باشگاه آوگزبورگ قصد دارد برای جذب موریتس لایتنر هافبک جوان بوروسیا دورتموند وارد عمل شود.

♦ به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، مدیر برنامه کوین دی بروین فوق ستاره جوان تیم فوتبال وولفسبورگ در صحبت هایی از عدم درخواست این بازیکن برای خروج از جمع شاگردان هکینگ و پیوستن به سیتیزن های شهر منچستر سخن گفت.

♦ به گزارش Sport Bild، روز پنجشنبه گذشته عبدالرحمن موفق به پشت سر گذاشتن تست پزشکی چلسی شده و به زودی انتقال این بازیکن غنایی آگزبورگ به چلسی نهایی خواهد شد.

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش Football365، آدرین رابیوت قصد دارد در تابستان جاری پی اس جی را ترک کند و مدیر برنامه های وی، او را به آرسنال پیشنهاد داده است.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش A Spor، تیم وستهم یونایتد با مبلغ 10 میلیون یورو به دنبال به خدمت گرفتن بوراک ییلماز مهاجم گلزن ترک تیم گالاتاسارای می باشد.







تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن