تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820338213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زارعي در گفتگو با مهر:349 طرح و لايحه از مجلس هفتم باقي مانده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زارعي در گفتگو با مهر:349 طرح و لايحه از مجلس هفتم باقي مانده است
رئيس كميته بررسي طرح ولوايح فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم اعلام كرد كه بر اساس بررسي صورت گرفته 349 طرح و لايحه بررسي نشده از مجلس هفتم باقي مانده است.

علي اصغر زارعي، منتخب مردم تهران در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اين خبر اظهارداشت: طبق قانون طرح ها و لوايح باقيمانده از هر دوره از مجلس مستقيما براي بررسي به مجلس بعدي منتقل نمي شود و بر اين اساس كميته بررسي طرح ولوايح فراكسيون اصولگرايان تصميم گرفته تا با پالايش اين طرحها و لوايح، بعضي از آنها را مجددا در مجلس هشتم مطرح كند.

وي افزود: طرح ها و لوايح باقي مانده در حال حاضر اخذ گرديده و پس از بررسي و پالايش آنها قصد داريم آنهايي را كه به دلايل زماني و ديگر دلايل، قابليت و ارزش پيگيري ندارد، كنار گذاشته و آنهايي را كه مفيد واقع شوند را مورد بررسي قرار دهيم.

زارعي تصريح كرد كه هيئت رئيسه مجلس هشتم لوايح مهم باقي مانده از مجلس هفتم را براي بررسي و ارائه مجدد به دولت ارجاع داده و طرح هاي باقيمانده را براي پيگيري و بررسي بيشتر به كميسيون ها و مركز پژوهش هاي مجلس ارسال خواهد كرد.

وي با اشاره به عضويت حدود 10 نماينده اصولگراي مجلس هشتم در كميته بررسي طرح ها ولوايح فراكسيون اصولگرايان، گفت: اين كميته هم اكنون مقدمات كار را طي مي كند وهنوز اولويت خاصي را براي طرح ها و لوايح در مجلس هشتم مشخص نكرده است.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن