تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813182091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصلاي بهشهر عطر و بوي شهيد و شهادت به خود گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
مصلاي بهشهر عطر و بوي شهيد و شهادت به خود گرفت موج- مردم ولايتمدار و مسوولان هميشه در صحنه شهرستان بهشهر با پيکر مطهر چهار شهيد غواص، پنج شنبه شب در مصلاي بهشهر وداع کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، فضاي ملکوتي مصلاي بهشهر با حضور دل دادگان به شهيد و شهادت و عاشقان ولايت، عطر و بوي شهيد و شهادت به خود گرفت و مردم ولايتمدار و انقلابي اين خطه بار ديگر با حضور باشکوه خود در مراسم وداع با پيکر 4 شهيد والامقام، با آرمان‌هاي والاي شهدا، امام راحل و رهبري تجديد بيعت کردند.
مردم در اين مراسم معنوي با شعار مرگ بر آمريکا و يا حسين از شهدا استقبال کردند.
آقا ابراهيم پور از يادگاران 8 سال دفاع مقدس نيز در اين مراسم با اشاره به بيان خاطرات از عمليات‌هاي مختلف گفت: رزمندگان ما در طول 8 سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ايستادند و نشان دادند که براي انقلاب، قرآن و آرمان‌هاي اين نظام، سر مي‌دهند اما شرف نمي‌دهند.
وي افزود: امروز استکبار ستيزي بايد اولويت همه برنامه‌هاي ما باشد و با تبعيت از رهبري دنباله رو ولايت و رهرو صديق شهدا باشيم و با عمل به وصاياي شهدا در مسير شهدا و امام و آرمان‌هاي نظام قرار گيريم.
براساس برنامه ريزي انجام شده، شهرستان بهشهر داراي 6 شهيد غواص است که در اين بين شهيد غواص حسينعلي بالويي شناسايي شده و 5 شهيد گمنام هستند، مراسم وداع 2 شهيد گمنام در مهديه خليل شهر برگزار و 4 شهيد نيز در بهشهر مراسم وداع با آنان برگزار شد و فردا مراسم تشييع 6 شهيد در بهشهر از بيمارستان امام خميني (ره) تا پارک ملت برگزار مي‌شود.
شهرستان بهشهر در 45 کيلومتري شرق ساري مرکز مازندران واقع شده و 800 شهيد تقديم انقلاب کرده است.
به گزارش ايرنا، چندي پيش پيکرهاي مطهر 270 شهيد دفاع مقدس از طريق مرز شلمچه به ميهن اسلامي انتقال يافت که اين شهدا با تلاش کميته جستجوي مفقودين در عمليات تفحص در جنوب عراق فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبيدات کشف شدند.
از اين تعداد، 175 نفر شهداي غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در يک گور دسته جمعي در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد که از اين تعداد 30 شهيد غواص متعلق به مازندران بود که از اين ميان 7 شهيد غواص شناسايي شده و 23 شهيد غواص گمنام هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن