تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري شش صياد متخلف در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۵۴ق.ظ)
دستگيري شش صياد متخلف در لرستان موج-مدير روابط عمومي حفاظت محيط زيست لرستان از دستگيري شش صياد متخلف در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد هادي رستمي با اعلام اين خبر افزود: در راستاي حفاظت و حراست از مناطق طبيعي و همچنين جلوگيري از شکار و صيد غيرمجاز، يگان اجرايي شهرستان اليگودرز با اجراي گشت‌هاي مستمر در مناطق حفاظت شده و مناطق آزاد شش متخلف زيست محيطي را دستگير کرد.
وي اظهارکرد: در اين ارتباط گشت‌هاي ثابت و سيار در اين هفته موفق به جمع آوري يک هزار متر تور دامي صيادان متخلف بسته شده در عرض رودخانه شدند.
وي تصريح کرد: ماموران يگان اجرايي محيط زيست يک قايق بادي در عرض رودخانه را نيز قبل از هرگونه صيد غيرمجاز کشف و ضبط کردند.
به گفته وي پرونده متخلفين جهت برخورد قانوني به مراجع قضايي شهرستان معرفي شد و طبق مصوبه جديد شکار و صيد بهاي صيد هر قطعه ماهي آزاد 75 ميليون ريال است که از متخلفان اخذ مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن