تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فحاشی سپاهانی‌ها به هواداران پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فحاشی سپاهانی‌ها به هواداران پرسپولیس
یک ساعت قبل از شروع مسابقه حساس تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، ۸۰ درصد ظرفیت ورزشگاه فولادشهر پُر شد.
به گزارش نامه نیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 19 و 25 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

*در حالی که حدود بیشتر از یک ساعت از زمان آغاز بازی باقیمانده حدود80درصد از صندلی‌های ورزشگاه پُر شده که از این تعداد 90 درصد از فضای ورزشگاه به سپاهانی‌ها و 10درصد دیگر به هواداران پرسپولیس اختصاص پیدا کند.

*هواداران پرسپولیس که هنوز بخشی از آنها پشت درهای ورزشگاه حضور دارند در جایگاه مخصوص خود و بخشی دیگر در ضلع جنوبی ورزشگاه و بر روی تپه چمنی پشت دروازه مستقر شده‌اند.

*نکته جالب توجه کری‌خوانی هواداران اندک پرسپولیس در مقابل سپاهانی‌ها که این تعداد با شعارهایی علیه تیم سپاهان باعث شدند تا هواداران سپاهان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و علیه سرخ‌پوشان شعارهایی را سر دهند.

*هواداران سپاهان با پرچم‌های زردرنگ همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند و به نظر تا دقایقی دیگر ظرفیت فولادشهر تکمیل خواهد شد.

*در حالی که امروز اصفهان هوای خنکی را سپری می‌کرد ناگهان با نزدیک شدن به زمان مسابقه به گرمای هوا افزوده شده و این موضوع تعجب دست‌اندرکاران مسابقه و هواداران را در پی داشته است.

*اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان بسیار زودتر از حد مقرر در ورزشگاه حضور پیدا کرده است.

*ترافیک خیابان‌های منتهی به فولادشهر از نکات قابل توجه بود تا جایی که به خاطر پر شدن پارکینگ ورزشگاه مأموران راهنمایی و رانندگی ماشین‌ها را به سمت خیابان‌های فرعی راهنمایی می‌کردند.

*از ساعت 18 و 10 دقیقه دواران مسابقه به منظور شرایط چمن و تورهای دروازه به زمین آمده و به این کار مشغول شدند در این بین محمد فنایی ناظر مسابقه در کنار زمین حضور دارد.

*در حالی که حدود یک ساعت و 10 دقیقه تا آغاز بازی زمان باقیمانده است پخش آهنگ‌های شاد در ورزشگاه آغاز شده و این موضوع باعث شده است تا صدای هواداران تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

*یک پرچم که بر روی آن نوشته سپاهان قلب اصفهان در بین هواداران این تیم پهن شده است.

*درگیری لفظی چند هوادار پرسپولیس با مأموران حراست مسابقه واکنش منفی سپاهانی‌ها را در پی داشته و هواداران تیم زردپوش به شدت علیه هواداران پرسپولیس فحاشی کردند.


منبع: فارس


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن