تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821170951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهنورد لرستاني بر بلنداي قله ي 7010 متري خان تانگري در قزاقستان ايستاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۸ب.ظ)
کوهنورد لرستاني بر بلنداي قله ي 7010 متري خان تانگري در قزاقستان ايستاد موج - حجت اله حسيني کوهنورد لرستاني پس از صعود موفقيت آميز به قلعه 7010 متري خان تانگري در کشور قزاقزستان چهارشنبه ، به خرم آباد بازگشت.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت اله حسيني به همراه گروه کوهنوردي مهرگستر بانک کشارزي در پايان تير ماه 94به کشورقزاقستان رفت و در جشنواره صعود به قله خانتانگري که در يادبود هفتادمين سالگرد پايان جنگ جهاني دوم برگزار گرديد حضور يافت.
بنا براين گزارش گروه کوهنوردي مهر گستر بانک کشاورزي يکي از چند تيم شرکت کننده ي ايراني بود که در اين صعود حضور يافته بود.
حجت اله حسيني پس از بازگشت از قزاقستان گفت: صعود به قله خانتانگري به سختي انجام شد چون خان تانگري يکي از قلل فني جهان است ک بالا رفتن از آن نيز به دشواري و با احتياط فراوان انجام پذير است و رويهمرفته رفت و برگشت به اين قله که يکي از قلل 7 هزار متري متري دشوار جهان است 20 روز به درازا کشيد ولي سر انجام خوشبختانه با ياري پروردگار توانستيم بر بلنداي قله سرسخت خانتانگري بايستيم و پرچم سه رنگ کشورمان را بر فراز آن برافراشته سازيم.
گفتني است حجت اله حسيني صعود به قله هاي بيس کمپ اورست ، کالاپاتار هيماليا ، کازبک گرجستان ، ابن سينا (لنين) در مرز تاجيکستان و قرقيزستان ، آرارات ترکيه و .... را درکارنامه ورزشي خود دارد .
در آيين پيشواز از اين ورزشکار لرستاني گروهي از کارکنان بانک کشاورزي ، مردم ورزشدوست خرم آباد ، هيات کوهنوردي لرستان و خانواده وي حضور داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن